Forum > Färdiga produktioner
guran önskar glad påsk happy easter
equality:
He, he! Jättebra! Bra gjort och lirat. Glad Påsk på dig själv! :D När är den egentligen? :o
freddy:
Se min kommentar på din förra låt :P
Ola:
--- Citat från: freddy skrivet 19.03.2009, 22:52:21 ---Se min kommentar på din förra låt :P
--- Slut citat ---
ok? :blink:
spacetrucker:
Jo.. Glad Påsk på er alla :lol:
Rätt skönt egentligen att barnen är så gamla redan att de flyttat ut :D
Nämen kul låt denhär. Gillar "enkelheten" här... inget överlopps. Tenderar själv att lägga in för många ingredienser i mina alster.... som tur har jag kommit underfund att mina små högtalare här på jobbet obarmhärtigt avslöjar om mixen inte fungerar... denna åter i alla fall kanon bra
Krister
Ola:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.03.2009, 10:46:27 ---Jo.. Glad Påsk på er alla :lol:
Rätt skönt egentligen att barnen är så gamla redan att de flyttat ut :D
Nämen kul låt denhär. Gillar "enkelheten" här... inget överlopps. Tenderar själv att lägga in för många ingredienser i mina alster.... som tur har jag kommit underfund att mina små högtalare här på jobbet obarmhärtigt avslöjar om mixen inte fungerar... denna åter i alla fall kanon bra
Krister
--- Slut citat ---
Halloj Krister
ja jag kan förstå det ^_^ men det är gött med småttingar hemma också
man vet aldrig hur det blir, som i dag tex då tyckte en att det var dax att gå upp kl 6 för att leka
den tanken hade jag aldrig kommit på själv :D kul med lite nya ideer eller hur,,,,
tack för feedback
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida