Forum > Färdiga produktioner

guran önskar glad påsk happy easter

<< < (2/5) > >>

equality:
He, he! Jättebra! Bra gjort och lirat. Glad Påsk på dig själv! :D När är den egentligen?  :o 

freddy:
Se min kommentar på din förra låt :P

Ola:

--- Citat från: freddy skrivet 19.03.2009, 22:52:21 ---Se min kommentar på din förra låt :P

--- Slut citat ---

ok? :blink:

spacetrucker:
Jo.. Glad Påsk på er alla :lol:
Rätt skönt egentligen att barnen är så gamla redan att de flyttat ut :D

Nämen kul låt denhär. Gillar "enkelheten" här... inget överlopps. Tenderar själv att lägga in för många ingredienser i mina alster.... som tur har jag kommit underfund att mina små högtalare här på jobbet obarmhärtigt avslöjar om mixen inte fungerar... denna åter i alla fall kanon bra

Krister

Ola:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.03.2009, 10:46:27 ---Jo.. Glad Påsk på er alla :lol:
Rätt skönt egentligen att barnen är så gamla redan att de flyttat ut :D

Nämen kul låt denhär. Gillar "enkelheten" här... inget överlopps. Tenderar själv att lägga in för många ingredienser i mina alster.... som tur har jag kommit underfund att mina små högtalare här på jobbet obarmhärtigt avslöjar om mixen inte fungerar... denna åter i alla fall kanon bra

Krister

--- Slut citat ---

Halloj Krister
ja jag kan förstå det  ^_^ men det är gött med småttingar hemma också
man vet aldrig hur det blir, som i dag tex då tyckte en att det var dax att gå upp kl 6 för att leka
den tanken hade jag aldrig kommit på själv   :D kul med lite nya ideer eller hur,,,,

tack för feedback

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion