Forum > Demolåtar
1up-upbeat kul Trancelåt på 1up-vis!
1up:
Glad påsk på er alla! här kommer ett 5:30 minuter långt påskägg i trancestil givetvis med 1up-touché. Bara att sträcka ut, lyssna och förbereda dig på att njuta av de skönaste tongångarna du hört sedan förra årets frosseriätande av påskgodis! :)...
1up-upbeat kul.mp3
Emulator:
nice :) blir inte skitmycke andra kommetnarer, inte riktigt hemma i genren. låter snyggt gjort, välordnat alltihop på något sätt. ägghalva med 1updill på lixom :)
glad påsk mannen :)
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 21.03.2008, 21:03:36 ---nice :) blir inte skitmycke andra kommetnarer, inte riktigt hemma i genren. låter snyggt gjort, välordnat alltihop på något sätt. ägghalva med 1updill på lixom :)
glad påsk mannen :)
--- Slut citat ---
Tackar :)
Och Glad Påsk :)
Dividend:
Lyssnar. Länge sen jag var inne på denna typ av musik. Men meditativt är det, mer än dansant. Ambient? (flytande begrepp det där)
Lustig sång.
Men innovativt ändå på 1upvis, och en intressant lyssning...
1up:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.03.2008, 19:05:07 ---Lyssnar. Länge sen jag var inne på denna typ av musik. Men meditativt är det, mer än dansant. Ambient? (flytande begrepp det där)
Lustig sång.
Men innovativt ändå på 1upvis, och en intressant lyssning...
--- Slut citat ---
Kanske inte så dansant, nej. Ambient? Bra fråga. Jag tänker på ambient som lågtempolåtar. Som bygger på ren stämning. Ska vi kalla det trance-ambient-1up-crossover? :)
Whii innovativt, yes! :)
Tack för din tid och engagemang.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida