Forum > Färdiga produktioner
Harmonica Mike/Wernborg - Learn your lesson
jay thomas:
--- Citat från: equality skrivet 09.07.2008, 15:32:18 ---Den här låten är så otroligt bra att den måste bara upp ur smeten igen! Det kan ju ha till kommit några nya medlemmar sedan sist. Absolut bland det bästa jag har hört i sin genre, en riktig forumklassiker. För någon som har några år på nacken som jag är det dessutom fortfarande fascinerande att det går att sätta ihop något så svinbra utan att upphovsmännen någonsin träffats!
--- Slut citat ---
Stort bock och tack för bumpen! Vilken j***a låt, sitter som minst fyra räkmössor. :D
Snyggt rakt igenom, återhållet i början och sedan exploderar det mot slutet, grymt, grymt bra helt enkelt! Ett svettigt tack från kontoret efter att ha lyssnat igenom den, och igen, och igen, och igen...
Leif:
Tjena!
Oj, det här va innan min tid på forumet, så jag får också ta å tacka för bumpen!
Riktigt bra låt med proffsigt arr! Grymt bra spelat och sjunget! Världsklass!
Tack för musiken gubbar!
Mvh/Leif
Eddi:
Samma här - inte heller hört - grymt bra.
Jag fick en idé också - om man nu trycker på den gröna playknappen och lyssnar och läser samtidigt så slutar låten spela när man gär till sidan 2 - varför måste det vara så? Kan den inte bara fortsätta att spela låten om och om igen så länge man är inne på samma tråd? Alltid är det väl någon forummaster som läser detta.
Åter till låten som sagt väldigt härlig och när kommer nästa? Vadå ingen planerad :angry:
Eko
Marruschkka:
Åhh, där kom den igen...bra det..för det är så jäklans sväng i den här...vilket intro av Wärnborg...pianot, guran...jag är kraftigt impad, snacka om röda mattan för resterande..skulle känna mej hedrad över en sån ingång ;)
Skön sång, bra munspel på det...bland det bästa jag hört i den genren...tääänk om man kunde få lyssna till det här lajv...nån gång...jaaaaa...?!! :P
/Marr
stajo:
jo det är så jä.....rans snyggt när sången kommern in :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida