Forum > Färdiga produktioner

Harmonica Mike/Wernborg - Learn your lesson

<< < (18/24) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: Dividend skrivet 08.05.2008, 07:54:48 ---Litegrann en upplevelse att lyssna på denna nere i tunnelbanan i storstan. INte lyssnat på den på ett tag men minns speciellt att textraden "never seen a subway osv" kändes roande.. Annan uppfattning som krockade med miljön och de dystra personerna omkring, på nåt vis.

Kan meddela att låten fortfarande känns grymt bra! :) Ingen förändring där, men kan inte förklara varför mer än att allt fungerar tillsammans utan kollision, sång, gitarrer, piano :) Munspel också..

Denna låt måste bumpas med lite sanningar om vilket mästerverk det är! Kanske nog trevligaste låten på KR någonsin om jag ska ta i, men sant.

--- Slut citat ---

Oj vilken komment Per,sorry - hade missat den..Jo det här är mästerverket i Wernis tappning av de låtar han och jag kokat ihop..
Kan det bli bättre än så här,nej! Jag håller med dig,tillsammans med låtar som "20 million people",, "Don´t give a damn" ,,etc..så har vi nog plats på Kr:s tio i topp lista under året som gått..

Kul att du fick en aha upplevelse till texten i låten i tunnelbanan..

Nice komment Per.

Mvh
Micael

Silverpilen:
ruskigt skönt lirat detta, jag gillar låten skarpt, pianot är grymt och sången så jäkla skön :)

Wernborg:
Härliga kommentarer som haglar över denna gamla dänga.  :wub: :wub: :wub:

Tack.

MacTS:
Detta gillar jag verkligen. Vilken livekänsla ni har fått till! tror att reverbet bidrar till detta. Som fler andra har sagt, detta skulle funka superbra på en rökig klubb! Bra jobbat!

Marruschkka:
 :wub:

Vad FAAn ska man säja...Mike the bike och Wärnborg i ett sånt samspel som det här..jag blir mållös!

Kan man bjuda på nåt bättre?Näää...det här skogstoppar det mesta jag hört i den här genren.

Thank you boys :P 
Pianot...guran...sången..muns pelet-vilken ekvilibristik...huja :P

Meeeera!!

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion