Forum > Färdiga produktioner

Harmonica Mike/Wernborg - Learn your lesson

<< < (13/24) > >>

Wernborg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.01.2008, 22:15:19 ---Vi är degraderade på allears nu.. :(   Men vi ger inte upp för det :D

--- Slut citat ---

Jag fixade upp oss på förstaplats igen.  :lol: Jag tyckte vi var värda en tia till.  :D

Harmonica mike:

--- Citat från: Wernborg skrivet 18.01.2008, 22:44:21 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.01.2008, 22:15:19 ---Vi är degraderade på allears nu.. :(   Men vi ger inte upp för det :D

--- Slut citat ---

Jag fixade upp oss på förstaplats igen.  :lol: Jag tyckte vi var värda en tia till.  :D

--- Slut citat ---

PRISA GUD,här kommer skatte återbäringen  :lol:

stajo:
Ja må säga att det är en riktigt skön låt det här.
Det är som att färdas i ett tåg och hela tiden förändras landskapet.
Allt är jättesnyggt lirat och ihopsatt.
Micael är det du som lirar pianot? För varje låt jag hör blir det bättre och i denna tar det ett rejält kliv. Ingen styltighet alls, tycker det flyter på som du inte gjort annat än spelat piano.
Gott jobb

Mvh
/Staffan

Harmonica mike:

--- Citat från: stajo skrivet 20.01.2008, 16:24:11 ---Ja må säga att det är en riktigt skön låt det här.
Det är som att färdas i ett tåg och hela tiden förändras landskapet.
Allt är jättesnyggt lirat och ihopsatt.
Micael är det du som lirar pianot? För varje låt jag hör blir det bättre och i denna tar det ett rejält kliv. Ingen styltighet alls, tycker det flyter på som du inte gjort annat än spelat piano.
Gott jobb

Mvh
/Staffan

--- Slut citat ---

Nej,nej för tusan,det är Wernis som lirar - jag sjunger och spelar munspel samt mixade hela klabbet!

Stefan Wernborg har all cred för liret i denna!!!  :wub:

Mvh
Micael

DåligtGehör:
Läste recensionerna för låten på allears. Det var väldigt positiva reaktioner men så såg jag en som uttryckte folkets röst "... Först tycker jag att det låter lite "musikermusik", alltså mest gjord för att impa på andra musikanter..." Jag kan inte göra annat en att hålla med. Ni måste sluta att göra introvert musikermusik och ge folket lite enklare takter. Lite mer rakt på med en hook  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion