Forum > Färdiga produktioner

Harmonica Mike/Wernborg - Learn your lesson

<< < (2/24) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: Zyan skrivet 24.02.2007, 18:41:05 ---Du bröt just mot reglerna hur filnamnet ska vara på uppladdade låtar. Det är bara för att de ska sorteras efter användarnamn i media center.
Men vi har diskuterat en lösning på problemet, och den kommer nog under dagen så du behöver inte korrigera.

--- Slut citat ---

Förlåt Zyan,jag och datorn har 2 olika viljor.Jag blev glad när jag lyckades lägga upp låten.Kollade i reglerna men förstod inte så mycket..Taggar å sånt...det kan ju vara värt en minus karma på mig,du får en plus av mig för att jag inte behöver ändra i inlägget. :D

Mvh
Micael

Zyan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.02.2007, 19:28:27 ---
--- Citat från: Zyan skrivet 24.02.2007, 18:41:05 ---Du bröt just mot reglerna hur filnamnet ska vara på uppladdade låtar. Det är bara för att de ska sorteras efter användarnamn i media center.
Men vi har diskuterat en lösning på problemet, och den kommer nog under dagen så du behöver inte korrigera.

--- Slut citat ---

Förlåt Zyan,jag och datorn har 2 olika viljor.Jag blev glad när jag lyckades lägga upp låten.Kollade i reglerna men förstod inte så mycket..Taggar å sånt...det kan ju vara värt en minus karma på mig,du får en plus av mig för att jag inte behöver ändra i inlägget. :D

Mvh
Micael

--- Slut citat ---
Vi prioriterar våra användare :)

Skönt låt, fast det har jag nog sagt innan. Känner igen själv stommen, men ett nytt intro.
Vad far du för piano i introt, säg inte att det är en vsti. Isf tror jag dig inte. :D

Är det ez du har, låter väldigt mycket som det. Måste lära sig att få dem lite mer som man vill. tsmalmbe hade lite tips om detta i min låt. Ska prova de tipsen.

Men annars, skön sång, gitarr, munspel och piano.
Jazz i kollision med Blues. Underbart.
Laddar ner denna och hamnar i min eminenta mapp "forumfavoriter"  ;)

ChromaWoods:
Jag gillar verkligen det här! Åh, jag drömmer att jag sitter i en rökig klubb i nån källarlokal nånstans... långt borta. Kanon!

Harmonica mike:

--- Citat från: ChromaWoods skrivet 25.02.2007, 17:52:46 ---Jag gillar verkligen det här! Åh, jag drömmer att jag sitter i en rökig klubb i nån källarlokal nånstans... långt borta. Kanon!

--- Slut citat ---

Thanx Chroma.
Wernborg och jag blev rätt nöjda med det här.Ser man till det jag hade gjort från början på låten,så är det här fulländningen.

Zyan:
Det är lirat på ett keyboard.Har för mig att steffo kör genom The Grand 2,inte säker dock.Jag fick filen som wave till mixningen.

Tack boys.

Micael

Zyan:

--- Citera ---Zyan:
Det är lirat på ett keyboard.Har för mig att steffo kör genom The Grand 2,inte säker dock.Jag fick filen som wave till mixningen.

--- Slut citat ---

Det är sån känsla som gör det levande...men några sekunder får mig att tänka på ett annat pianostycke. Troligtvis från Culllum eller Norah Jones. Och det är ingen dålig liknelse.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion