Forum > Färdiga produktioner
Harmonica Mike/Wernborg - Learn your lesson
Harmonica mike:
--- Citat från: bimbambop skrivet 02.03.2007, 04:18:55 ---
Mjaha ja.. denna har man väl kommenterat några gånger nu i olika sammanhang B)
Tokbra låt och denna version är som bekant helt smurf!
/ Mats
--- Slut citat ---
Thanx Mats.
Kul att du hittat hit igen.Släng upp reggae(stavade jag rätt? :P)låten igen,jag har strulat bort den.
Så jag får sejvfa den..
Mvh
Micael
Harmonica mike:
Nu får ni se det här som en oseriös BUMP!
Tänkte bara låta de nyanlända digga lite...Bump = minus karma?
Jag sticker ut hakan först,så får vi se hur bumpar tas emot.. :D
Mvh
Micael
manne_vxu:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.03.2007, 12:19:49 ---Nu får ni se det här som en oseriös BUMP!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Till oss som är nästan helt nya här i forumvärlden, vad är "bump"?
Skön låt för övrigt, gillade speciellt trummorna. Läste mig till att du blandat två kit, det ska jag själv ge mig på absolut.
Dark Of Light:
^_^ Bump ja... Det är helt enkelt att man gör ett inlägg i ett ämne för att uppmärksamma ämnet som aktuellt igen, den hamnar "överst" i tråden.
Nu lämnar jag the wonderful art of bump och... Helskönt, underbart, stämmningsfullt, otroligt levande!!! Mycket bra, så bra att jag hämtar mig en öl på stående fot och...
Lyssnar på låten igen! :rolleyes:
Harmonica mike:
--- Citat från: manne_vxu skrivet 14.03.2007, 13:46:38 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.03.2007, 12:19:49 ---Nu får ni se det här som en oseriös BUMP!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Till oss som är nästan helt nya här i forumvärlden, vad är "bump"?
Skön låt för övrigt, gillade speciellt trummorna. Läste mig till att du blandat två kit, det ska jag själv ge mig på absolut.
--- Slut citat ---
Tack Manne_vxu för komments kring låt å arr.
Ez drummer har ett bra grund sound,men det behöver modifieras lite.En mix av två olika pluggar funkar bättre.Nog så häftigt rums ljud i EZ,men i kombination med en annan plugg så går det att få till ett schysst sound.
Bumpen då: Ja det är ett gammalt uttryck från ett annat forum där vi bodde förr..Ordet kan väl jämföras med en studs.Och i det här fallet så studsar man upp till början på sidan ett..
Jag hälsar dig välkommen då jag inte sett ditt namn förut.
Presentera dig gärna under rätt tråd så alla får hälsa dig välkommen hit.Här kommer du att trivas.
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida