Forum > Färdiga produktioner

Harmonica Mike/Wernborg - Learn your lesson

<< < (6/24) > >>

DåligtGehör:
Har ju kommenterat och berömt låten redan på den gamla siten. Men när jag lyssnar nu så vill jag slå ett slag för annat en de mer uppenbart bra insatserna som sången, gitarr och munspel. Jag blir glad av hur basen jobbar, särskilt då under solona samt hur den lungar ner sig inför avslutningen.

Wernborg:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 28.02.2007, 18:38:03 ---Har ju kommenterat och berömt låten redan på den gamla siten. Men när jag lyssnar nu så vill jag slå ett slag för annat en de mer uppenbart bra insatserna som sången, gitarr och munspel. Jag blir glad av hur basen jobbar, särskilt då under solona samt hur den lungar ner sig inför avslutningen.

--- Slut citat ---

Den typen av kommentarer bli jag extra glad över. Basen är allt i musiken. Fan ska nog bli bassist i nästa liv.  :P

Pwayne:
Snyggt på alla händer och fötter och halsar! :D
Shysst livekänsla och snyggt rum!
Blues är väl inte min stora passion men jag kan skilja pärlor från svin... :wacko:....Bra jobbat!

Harmonica mike:

--- Citat från: Pwayne skrivet 01.03.2007, 21:46:05 ---Snyggt på alla händer och fötter och halsar! :D
Shysst livekänsla och snyggt rum!
Blues är väl inte min stora passion men jag kan skilja pärlor från svin... :wacko:....Bra jobbat!

--- Slut citat ---

Tack Pwayne.
Det värmer själen att få feedback från nån som inte är svag för musik stilen..Stort leende från Steffo å mig :D

Mvh
Micael

bimbambop:

Mjaha ja.. denna har man väl kommenterat några gånger nu i olika sammanhang  B)
Tokbra låt och denna version är som bekant helt smurf!

/ Mats

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion