Forum > Demolåtar
SoundSlope - Spooky Hail
SYNTH:
Tjena JT!
Jasså du hittade Korespelaren du med hur som helst blev en skön målande låt. :D
jay thomas:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 19.03.2008, 23:13:05 ---Du har snart fyllt årets musikkvot va?
Får grymma "Enigma-vibbar" precis i inledningen. Annars är det nog som Åsa säger - målande!
--- Slut citat ---
Tjipp Bengan, tack för lyssningen! :)
Fyllt kvoten? Inte då men däremot har jag nog med material för 2 CD avslappningsmusik! :)
Enigma referensen gillar jag då jag är väldigt förtjust i deras ljudbild och stämningar.
--- Citat från: Marruschkka skrivet 20.03.2008, 00:25:29 ---Skönt..lite konstifik feeling oxå....gillar ändå...höll på att somna...deru ;)
/Marr
--- Slut citat ---
Tack Marr! :) Det är ju underbart att du höll på att somna! :D Du vet mitt motto "somnar du, har jag lyckats"! ;)
--- Citat från: SYNTH skrivet 20.03.2008, 11:41:18 ---Tjena JT!
Jasså du hittade Korespelaren du med hur som helst blev en skön målande låt. :D
--- Slut citat ---
Tack synth! :) Du säger också målande, det tycker jag är kul!
Var ett tag sedan du besökte oss?
Bengan_gbg:
JT - jo det är dåligt m tid för lirande nu!
mahan:
Jou JT!
Nu är vi inne på ditt territorium, jättesnyggt ljudarrangemang, händer hela tiden nåt i "bakgrunden" och leaden kör sitt snygga tema.
Verkligen spookie feelings, störtskön synthanvändning. Du behärskar absolut detta element! WOW! LIKE IT! :)
h. johan
jay thomas:
--- Citat från: mahan skrivet 20.03.2008, 20:53:57 ---Jou JT!
Nu är vi inne på ditt territorium, jättesnyggt ljudarrangemang, händer hela tiden nåt i "bakgrunden" och leaden kör sitt snygga tema.
Verkligen spookie feelings, störtskön synthanvändning. Du behärskar absolut detta element! WOW! LIKE IT! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Kiitos Johan! :) Tack för lyssningen och dina vänliga ord! :)
Jo, nya ljud brukar inspirera mig rejält! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida