Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Blue moon sky
jonnerstone:
Jag är så väldigt svag för bra och väl utförd gitarr/sång pop....och detta är bra. Härligt melankolisk refräng som passar våra svenska tungsinnen. Får även lite sen Popsicle känsla av versen vilket är mycket positivt. Dock sjunger du ju bättre än Andreas Mattsson.
Skulle dock som en del andra sagt här vilja ha en annan virvel. Den låter inte pop om den!!
Skitbra
Micke
Plinka:
--- Citat från: 1up skrivet 20.03.2008, 15:27:35 ---
--- Citat från: Yllet skrivet 20.03.2008, 10:26:06 ---
--- Citat från: 1up skrivet 20.03.2008, 00:04:21 ---Efter ordet "stay"? Precisamente! Varsegod! Bra låt inspirerar lång kommentar. :)
Var laddar jag hem din platta? :-o
--- Slut citat ---
:)
Du laddar ner den på http://jon.rinneby.se
Med vänliga hälsningar
--- Slut citat ---
Tack! Länken för "download all songs" funkar dock inte? :(
--- Slut citat ---
Det stämmer nog... tror att jag laddade ner låt för låt när jag tänker efter... :)
mahan:
Jou YLLET!
Denna låt visar hur skicklig arrare du är. Och även som musiker så toppar du listorna.
Snyggt lirat, snyggt arrat, kan dock hålla med Tsm att sången är lite onödigt utbredd.
Och basen kanske ligger lite undangömd nu?
Skitasnyggt detta! Skivfärdigt material! :)
h. johan
oBBa:
Då var det dax för nästa fan :). En riktigt bra pop-låt med dundervers snarare än dunderref. Refrängen är bra men versen med dess ljuvliga gitarrer är bättre. Ska jag klaga på något så är det möjligtvis slutet, gillar generellt sett inte när man fadar ut låtar, smaken är som baken.
Bra jobbat!
Wernborg:
Instämmer i sångfunderingar. Mer odubbad, mittenkänsla skulla jag gilla tror jag. Funkar som det är nu också iofs.
Tamburinen låter sådär. Tror på att göra den tydligare eller fimpa helt. Shaker kanske?
Den rena gitarren har ett ursnyggt sound på denna.
Trummaskinsbreaket vid 2.16 låter fel i sammanhanget. Hade överlag önskat mig ett mer autentiskt hihat- och virvelsound.
Bra!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida