Forum > Färdiga produktioner
Rattlesnake/Marruschkka - a day in the past
Rattlesnake:
Hej Stajo,
Jag håller precis på med en ny mix, och dina åsikter är faktiskt guld värda. Jag skall testa din idé att plocka bort stråk!
Lyssnade du tre gånger.... :wub:
Tack!
MaxB:
Jag lyssnar i datorhögtalare på låg volym. Det här är ett rart retro-stycke!
Jag tycker att sången har mer reverb än den behöver. Det kanske gäller flera instrument?
Kul med dessa samarbeten. Nu måste jag höra stycket en gång till!
max:
Hej!
Skön låt det här. Gillar soundet! Snygg sånginsats och stycket tycker jag är välkomponerat. Behöver du ett gitarrsolo av det enklare slaget skulle jag nog kunna knåpa ihop något inte allt för avancerat :)
Ha det!
Plinka:
Jättego låt och skön sång! Håller eventuellt med om stråkarna, men jag längtar efter att höra nästa version! :wub: :)
Rattlesnake:
Hej Govänner,
här hänger man inte riktigt med i svängarna... -_- Kul med så många synpunkter. :D
MaxB: ja, nog blev det retro också, och lite väl mycket reverb. Har en ny mix ute på remiss hos Marruschkka, med mindre reverb på både sång och blås, så det dyker snart upp en uppdatering. Tack för input! :)
Max: Tack! Visst, vill du prova ett solo är det bara att stämma upp guran. :)
Plinka: Jag kan avslöja att Marruschkka nu har lagt en ännu skönare sång på denna, och stråkarna har klippts ner, så jag hoppas inte nästa version blir en besvikelse. Tack för lyssningen! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida