Nya versionen tilltalar mig. Den tog mig tillbaka till Dalarocken och band som Popsicle, This perfect day etc.....
Lite dov sång. Annars inget direkt att såga på.
Coolt, popsicle var ju grymma

Dov sång är mitt signum.... får nog be claes rekommendera nån form av mikrofon för att ändra på det.
Gillar det "rakt på"-köret i låten. No shit just song. Guldstjärna för den kulspruteliknande snare-fillen vid 104 tror jag det var! 
Guldstjärnor är alltid kul att få, sätter den på kylskåpet!
låter fidden, rockpoppigt. Snygga melodier som vanligt.
en sak at testa med: på kul mest...kopiera gitarrerna, skär allt under 4 khz typ och theedge-delayea skiten. vore intressant.
Inte din starkaste låt, men melodi ovh framförande är i god klass. KAnske en mellanlåt på skivan.
Det är faktiskt pyttelite edge-delay på det, fast det hörs inte. (stor poäng då...)
Tycker om låten själv, den roligaste att göra i soffan med gitarren i knät... och den enda jag i ett svagt ögonblick framfört på en fest efter alldeles för många GT.
mm, en lite annan sida av din !
Gillar det ösiga tempot.
känns rätt färdig

Omväxling förnöjer, det har gått lite i vågor vad jag gör för låtar. Detta var min collegerock-epok

D.A.B.I.S.H?
Tjou!
Låter mycket internationellt detta!
Lite framåt hade jag gjort sången, får lyssna på texten med lurarna väldigt tätt intill.
Som helhet gillas detta stort, 4/5 poäng!
h. johan
Jodå, det blir lite grötigt och svårt att höra texten... men jag kände inte att det var läge att höja den, och den är ändå rätt creepy. Men om ni vill kan jag posta texten här också.

Tack alla för lyssning och kommentarer!!!