Forum > Färdiga produktioner

91:an - As long as you are my love

<< < (3/5) > >>

Emulator:
Fanken vilken trevlig låt. tar paus från lite jobb på en av mina låter....skönt att ta paus från mina mer mörka tyngre  alster och lyssna på nåt som är genuint trevligt!

Helt okunnig om naämnda artister låter det lite copuntry eller irländsk folk....typ.

skitsamma, bra gjort, snygg kör nånstans....bra!

vortex:
Och jag, som inte kan komma med några insiktsfulla påpekanden, kan bara som vanligt buga och njuta av min favoritkompositör här på forumet...  ;)

pirateKING:
Herre jösses vad underbart! Gud vad detta är bra! Uttalet kanske inte är 100%, det kanske saknas nåt litet extra på refrängen... Men vad gör det? Det är ju så bra!

DåligtGehör:
Bra arrat, instrumenterat och spelat. Dessvärre inte min grej med denna typ av pop. Fast man hör kvaliteten ändå. Var aldrig mycker för Gilbert O´Sullivan eller andra åt det hållet men jag har en kompis som jag tror faller för den.

91:an:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 20.03.2007, 13:52:13 --- Var aldrig mycker för Gilbert O´Sullivan eller andra åt det hållet men jag har en kompis som jag tror faller för den.

--- Slut citat ---
Haha, bra uttryckt, DåligtGehör :D Jag tackar för din lyssning!
Emulator, ja du har nog rätt i att nog låter det lite irländskt över det hela, tidigare har jag tänkt åt music hall-hållet men det närmar sig mer folkmusik. Eller som svenskengelsk pubmusik. Men kul att den gladde!
Hedrande påpekande, Vortex jag kan bara buga och tacka :rolleyes:
Roligt pirateKing att det gillas! Nej uttalet får jag dras med och refrängen kommer jag inte på vad extra man skulle kunna tillföra. Jag lämnar nog detta alster och pillar med nåt nytt nu :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion