Forum > Färdiga produktioner
Assar - Machinery and gizmophilia
Åsa:
Den här låten är så speciell så jag vet inte vad jag ska tycka :) Både positivt och negativt tycker jag. Ingen vidare feedback där ;)
Men jag kan inte låta bli att fundera över det där "knarrljudet" i början, det låter som när man var barn och kom på att man kunde släppa fram bara lite luft/ljud ur halsen så det liksom knarrade.. har jag rätt? :D :wacko:
Assar:
--- Citat från: Åsa skrivet 19.03.2008, 21:44:00 ---Men jag kan inte låta bli att fundera över det där "knarrljudet" i början, det låter som när man var barn och kom på att man kunde släppa fram bara lite luft/ljud ur halsen så det liksom knarrade.. har jag rätt?
--- Slut citat ---
Inga tolkningar är fel!
;)
Åsa:
--- Citat från: Assar skrivet 19.03.2008, 21:58:01 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 19.03.2008, 21:44:00 ---Men jag kan inte låta bli att fundera över det där "knarrljudet" i början, det låter som när man var barn och kom på att man kunde släppa fram bara lite luft/ljud ur halsen så det liksom knarrade.. har jag rätt?
--- Slut citat ---
Inga tolkningar är fel!
;)
--- Slut citat ---
ha ha, vilken tur :D
equality:
Imponerande stycke! Har inte långtråkigt trots närmare tio minuter. Svänger stundtals riktigt ordentligt och håller med Wernis om partiet där vid 6 min. Snygg inramning med återkommande tema. Fått till slutet nu också. Kul att lyssna på.
Fidden:
Hur lyckades du med det där? Satt liksom och tänkte att "hmm, här skulle det vara lagom om den slutade. Synd att den inte gör det, för den är ju så lång", tittade sen på klockan och såg att jag redan var 9 minuter in i låten.
Satt också och hoppades på att det skulle ta aphex twin-vägen, men i slutändan var jag nog glad att du inte gjorde det iallafall.
Bra jobbat!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida