Forum > Färdiga produktioner
Assar - Machinery and gizmophilia
Assar:
--- Citat från: Dividend skrivet 18.03.2008, 08:08:35 ---Har du ett Kraftwek, Assar.
--- Slut citat ---
Inget eget.
Vore kanske trevligt att ha några tyska gentlemän som kan spela på begäran hemma i vardagsrummet.
Men var ska man göra av dem däremellan?
Garderoben?
:unsure:
Kul att du gillar det!
Emulator:
--- Citat från: Assar skrivet 18.03.2008, 17:36:31 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 18.03.2008, 08:08:35 ---Har du ett Kraftwek, Assar.
--- Slut citat ---
Inget eget.
Vore kanske trevligt att ha några tyska gentlemän som kan spela på begäran hemma i vardagsrummet.
Men var ska man göra av dem däremellan?
Garderoben?
:unsure:
Kul att du gillar det!
--- Slut citat ---
Om du fixar några kanske vi kan ha en Kraftwerkpool. Vi delar på driftkostnader (lär väl mest vara Knödel och bratkartoffeln) och sen kan man boka en vecka o så ?:)
Assar:
--- Citat från: Emulator skrivet 18.03.2008, 20:03:12 ---Vi delar på driftkostnader (lär väl mest vara Knödel och bratkartoffeln) och sen kan man boka en vecka o så ?
--- Slut citat ---
Risken finns att de vill ha surkål också.
Brrrr .....
91:an:
Kul låt och bra sånginsatser! Det jag saknar i ljudbilden är bara de lägre registren, basen har ingen botten liksom, det låter som att man skurit de lägre registren i mixen.
Assar:
--- Citat från: 91:an skrivet 19.03.2008, 00:35:21 ---Kul låt och bra sånginsatser! Det jag saknar i ljudbilden är bara de lägre registren, basen har ingen botten liksom, det låter som att man skurit de lägre registren i mixen.
--- Slut citat ---
Tack för det. Jag ska genast hälsa Reasons vocoder och gratulera till sånginsatserna. ;)
Basen kommer ju och går beroende på parti. Menar du genomgående eller i vissa delar?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida