Forum > Färdiga produktioner
equality - Vårens Vindar - remix 14/3
Marruschkka:
Ack så behaglig feeling jag fick av denna sång, det är våååår :P
Snyggt sjunget av dej, får nån hint hos mej av Bernt Staaf där. Dina döttrar näktergalar så vackert, mer av deras stämsång tycker jag.
Hur det är rent tekniskt kan jag inte uttala mej om, men jag uppfattar det här som ett äkta vår-epos där jag gärna kan stanna ett bra tag :wub:
/Marr
equality:
Emulator: Tack för ett välskrivna, roliga och givande synpunkter! De flesta korrigeringar du är inne på förutsätter en nyinspelning där jag tror även sången förutom gitarren kommer att låta bättre. Mer användning av tjejkören förutsätter minst en nyskriven vers till och att äldsta tjejen kommer hem från Spanien. :D Vore iofs trevligt. Puffskydd ingår i planerna också. Att det ska vara så noga med trumljud då!? :angry: :huh: :D Gamla groove agent har nog gjort sitt. Finns bättre pluggar även i min dator. Eq och pan har jag delvis försökt men kommer i annat läge om/när nyinspelning. Bra råd och synpunkter annars som jag tar med mig! Ledin, he. Han ja. :huh: :mellow: :)
Marruschkka: Hej! Vad kul att du nämner Bernt Staaf! Länge sen jag lyssnade på honom och en del ödödliga låtar gjorde han och trist att han gick bort i förtid. Tack för lyssning och kul att du gillade detta! :)
karl:
Du bör kanske ta allting från början dvs...spela in allt igen och få till den stuns som du har i stigar typ...Ja tom innan VaCum, den känns lite forcerad till en början och lugnar inte ner sig förrän pianot vid 2:02 som är kalasfint...trumingången däremot funkar inte lika smidigt....din sång är lite grovare,kantigare än dom senaste proddarna, kanske ligger aningen lågt i tonart ( tänker på ett par ställen där det skulle vart finare med lite ljusare röst) men då kanske den blir för hög på sina håll? however Döttrarna gör bra ifrån sig ( vad fick du muta dom med :P) kalaslåt som behöver lite sjysstare ingång och glöm sladden till gitarren och kör in den med två Rödemickar ist B) / karl
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida