Forum > Färdiga produktioner
dede and the Vallhagens - The Right to be Human
DåligtGehör:
Bra och överaskande stycke som svänger!
Bra sång. Även körer och inpass.
Orgeljudet sitter helt rätt här (brukar inte gilla den typan av ljud oftast).
Intressant percussion. Fast ibland tycker jag den tar överhand och sen tycker jag det skall vara så och sen... jaja.
Emulator:
låter..olikt :)
gillar absolut percussion och ljudbilden till att börja med, men senda skull man vilja att govlet rasar ihop och mer syntmosiga bilder kommer in....köttigare trummor kanske och lite mer basar....öh, tja.
Gillar detta iallafall!
Bandnamn? oh....kanske Vallhagen and the dedes?
:D
Vallhagen:
Ah, så nu ligger den här uppe här oxå :) ... Med lite distans och sådär, så tror jag faktiskt det här är min favorit av våra samarbeten dede. Kul att ha dom samlade här som sagt!
Ja folks, föreslå gärna bandnamn...
who needs Tina Turner when we got Stina Sterner...
Dark Of Light:
Namn..?
Itchy Mowgli and the hidden peanut..?
Ser psykedeliska mönster, kan bero på att jag försöker att hela svår huvudvärk med baksmälla...
Emu fångade precis mitt önskemål om köttigare trummor och bas. Equality tyckte att det lät 80 tal, är det något som går :P :rolleyes: ?
Fränt med olika grejer...
:blink: Jag menar som inte är likt...
:huh: Jag menar som är annorlunda än... Äh, ja djävlar, jag gillar det här! ^_^
Alvedon, nu.
Vallhagen:
Trevligt med kommentahhrer :)
Det är fsts helt rätt att ni kommenterar ljudbilden o föreslår förbättringar :), men det kanske ska poängteras igen, att allt utom mig och Stina är inspelat och nertryckt på ett tvåkanalsband för 18 år sen. Det går alltså inte att editera/göra om... Eller visst, det kanske går att göra en mastringsförbättring...
Och ja :P, klart det låter 80tal, när det var då det gjordes...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida