Forum > Demolåtar
ElincaPlinka- Räven, Råttan o Grisen
Harmonica mike:
Hej Plinka.
Passar på att välkomna dig till ett fantastiskt forum..
Ja inte behöver du skämmas för detta.Basen dundrar lite,och lite mysko sångeffekter som redan nämnts..
Du skulle ha hört mina första trevande försök i cubase :D,tycker att du klarar det bättre.Nu har du kommit till rätt forum,här finns många duktiga musiker och mixare.
Så kom igen med nya alster,det ser vi fram emot.
Mvh
Micael
Tant Fransa:
Hej Plinka,
Jag har ju redan hälsat dig välkommen i PM, men jag gör det väl här också för ordningens skull. Jag diggar ditt alster - du är tusen gånger bättre vid spakarna än jag (vilket strängt taget inte säger så mycket, men ialla fall...). Hoppas att du kommer att hänga här en del. Jag har haft en tyst period ett tag, men hoppas kunna vara lite mer aktiv under våren. Så vi hörs!
stajo:
Tyckte den var rolig att lyssna på, känns som du har en tanke med mycket av arret. Vad längden så hade den nästan kvalat in till en minutsfestivalen på gamla forumet och ändå hinner du med mycket. Mixen har så många kommenterat och jag håller bara med...
/S
Plinka:
Oj vilka varma goa kommentarer man får här! Och konkreta bra råd! Tackar tackar! Ska se om jag hinner jobba lite på detta i helgen och lägga upp en förhoppningsvis förbättrad version sen! Kram på er! :wub:
Ola:
Hej Elinca plinka
det var en kort låt som sa mycket.
ska vi leka ?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida