Forum > Demolåtar

ElincaPlinka- Räven, Råttan o Grisen

<< < (4/5) > >>

Harmonica mike:
Hej Plinka.

Basen mycket bättre nu,däremot så har du nåt konstigt sång grejs som åker mellan höger och vänster öra.. :D

Skippa tycker jag,din lead sång bär detta hur bra som helst.

Mvh
Micael

david.roennlund:
Hej;)

Tokdiggar detta !

Jag tog mig fiheten att fippla lite med den senaste versionen http://roennlund.se/david/plinka-reven.mp3
(tar bort den om du vill !!) pillade lite emd ljudet så att det låter mer som jag vill  :P

Kan hålla med hmike om att det är nått som far mellan öronen, som kanske inte riktigt passar så bra:..

annars prima varor !

Hade
David

Plinka:
Hej David R!
Kul att du diggar...!!! Har lyssnat på din version, och jag fattar inte riktigt vad du gjort med jag kan nog hålla med om att det blev bättre! Tackar, tackar!
Men jag kanske ska lyssna på dig o Hmike och dämpa min hysteriska automation pan på stämman! :lol:

Återkommer nog snart med en ny version igen! Sparar din version!

Emulator:
kul :) jag o dottern diggar ! :)

En tanke kan vara att behålla autopan med köra en monosend och mixa in mittenkanalen lite lägre, då behålls effekten utan att man kräks för det går runt i skallen :D

bra sång!

Plinka:
Hmmm... ska undersöka detta och se om jag fattar vad du menar :lol: Hehe! Nybörjare som man är...tack för tipset, Emu- det hade varit kul att ha kvar autopan oxå! Hälsa dottern! Jag är en barnkär en... :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion