Forum > Demolåtar
Roboseal featuring Åsa - Tragically Magical *ny version*
Åsa:
--- Citat från: IKEN skrivet 10.03.2008, 21:21:53 ---Vacker låt,men sången låter lite vass på något sätt,inte Åsas sång (Åsa Rules som någon skrev) :D
Men ljudet är lite för mycket ''in your face''.
Förövrigt,bra låt,snygga harmonier,och den där rösten...... :)
nått av det bästa jag hört här,långt ifrån mina hårdrocks ideom,men ballader kan vara skitbra om de görs på rätt sätt,som denna.Lyssnar normalt inte på ballader (undantaget ,The Scorpions,Send me an Angel)Men denna,kanon!! :)
--- Slut citat ---
:wub: letade efter en rodnande smiley som jag vet inte finns så det fick bli den där med hjärtan, jag blir så jäkla glad av dina ord! Som av en händelse finns en cover på ovan nämnda SendMeAnAngel på min hemsida :ph34r:, en av de första inspeln i studio jag gjorde... :wacko:
equality:
Vackert. Vilken härlig röst du har Åsa! Arr och mix gjort med verklig fingertoppskänsla. Kanske är jag inte helt med på vilket rum vi befinner oss i. Skulle vilja ha det fina pianot närmare. Låter lite Sovjetiskt gymnastiksal nu om jag överdriver liiite :rolleyes:.
Skön stämning och låten växer med några lyssningar.
IKEN:
--- Citat från: Åsa skrivet 10.03.2008, 21:52:55 ---
--- Citat från: IKEN skrivet 10.03.2008, 21:21:53 ---Vacker låt,men sången låter lite vass på något sätt,inte Åsas sång (Åsa Rules som någon skrev) :D
Men ljudet är lite för mycket ''in your face''.
Förövrigt,bra låt,snygga harmonier,och den där rösten...... :)
nått av det bästa jag hört här,långt ifrån mina hårdrocks ideom,men ballader kan vara skitbra om de görs på rätt sätt,som denna.Lyssnar normalt inte på ballader (undantaget ,The Scorpions,Send me an Angel)Men denna,kanon!! :)
--- Slut citat ---
:wub: letade efter en rodnande smiley som jag vet inte finns så det fick bli den där med hjärtan, jag blir så jäkla glad av dina ord! Som av en händelse finns en cover på ovan nämnda SendMeAnAngel på min hemsida :ph34r:, en av de första inspeln i studio jag gjorde... :wacko:
--- Slut citat ---
Åh, från en hälsinge till en annan (jag växte upp i ljusne på 1960-talet),Du kan verkligen sjunga!!! :)
Och Send me an Angel är verkligen vacker ,säger Åke 49... :D
Skall kolla in din version så snart jag kan......
Keep it up lady!!
Roboseal:
Kul att låten gillas, jag har bara ett par smådetaljer att fixa sen kommer jag nog anse denna som klar.
Marruschkka:
Oj, detta är tok-vackert :P
Har missat att uppdatera mej här på forumet på sistone då olika projekt tagit tid, men det här är verkligen en säreget snygg ballad,så enormt välsjungen av dej Åsa, fin känsla där man även lyssnar på texten (vilket inte alltid är fallet när det gäller mitt lyssnande, är så intresserad av röster/klanger ju)
Roboseal: vilket arr, vilken låt du gjort. Den här låten skulle jag köpa på cd om den kom ut, på stubben :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida