Forum > Demolåtar
Thomas.J och 1up
Light Head:
Tycker inte riktigt om det som händer/inte händer vid 0.58. Det stör mig rätt mycket eftersom det är ett så skönt flow i övrigt i låten.
Jag kan förstå att det känns som om ni kört fast. Det är bra som det är men vad skall man göra mer?? Du kan tona ut banjon vid 1.56 och vid 2.30 så lägger du på en klatchig snare/handklapp. Samtidigt så byter du basgången något,, eller helt enkelt lägger på en arp på 8-del eller 16... med lite filtersvep.
Ett par feta accord med lång release. Typ Bell-strings..
svammel svammel..
men det är skönt groove och sjysta ljud!
Plinka:
Wow! Här var det djungelkänsla! Gillar banjon och alla häftiga djungelljud! Snygg mixning också tycker jag. Men jag kan inte hjälpa det- jag väntade hela tiden på att någon skulle börja yla eller sjunga nåt i falsett- typ a la Prince, eller kanske en mörk djungelmansröst på djungelspråk :lol: :P Ja, nu sätter min fantasi igång här igen...det kanske inte alls var någon bra idé! :rolleyes: Haha- ha de!
pirateKING:
Härlig låt..... MEN....
Rätt hård rip på percussion va? :) Är ju Ingenting med Kent ju! Nästan exakt! ^^
Men bra ändå! ^_^
Lådan:
--- Citat från: pirateKING skrivet 18.03.2008, 16:59:56 ---Härlig låt..... MEN....
Rätt hård rip på percussion va? :) Är ju Ingenting med Kent ju! Nästan exakt! ^^
Men bra ändå! ^_^
--- Slut citat ---
Äch, han som snott vårat jue:P
SYNTH:
Skönt sound men stampar lite för mycket på samma ställe! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida