Forum > Demolåtar

-

<< < (2/6) > >>

Linkowich:
Åh, vilka trevliga kommentarer!  Tack! :wub:

Jag laddade upp projektet igen och frilansade lite... det resulterade i ett jazzigt parti i mitten (ny länk i ursprunglig post)... Fortsätt lyssna och kom med förslag!

/Linko

aoly:
Jag tog mig friheten att bygga på låten lite grann, vill du använda det som jag har spelat in så är det fritt fram. Suger det, så, well, jag hade kul en stund iaf :lol:

Hoppas åtminstone att det kan ge dig nån kreativ idé!

Make click

P3t3r:
Coolt! Bygg vidare...  :)

Emulator:
lyssanr igen då :) oh yes, jazzigt...lite skumt när lite rytmiska percussionljud ligger kvar et tag....det passar inte riktigt. borde ha lite mer "steady" rytmik till jazzet för att sy ihop det hela. Eller kanske nån lite pumpig club-bas...lite 8or eller 16dealr typ...äh. nmåt ;)

Men annars låter det jävligt intressant!

glömde förresten att när syntarna plopar igång känns det som filmmusik från nån svensk film på 80-talet :)

vill höra mer av detta!

Linkowich:

--- Citat från: aoly skrivet 17.03.2007, 23:47:30 ---Jag tog mig friheten att bygga på låten lite grann, vill du använda det som jag har spelat in så är det fritt fram. Suger det, så, well, jag hade kul en stund iaf :lol:

Hoppas åtminstone att det kan ge dig nån kreativ idé!

Make click

--- Slut citat ---

Yeah! :P Aoly!! Najs! Snygga ackord där! Nu är jag iofs full som en kastrull  :lol: hehe. Men det låter gött :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion