Forum > Demolåtar
-
Linkowich:
--- Citat från: Wernborg skrivet 30.03.2007, 21:15:51 ---Schysst!!!!! Asballt arr tycker jag. RnB delen och jazzdelen är ett vackert par, absolut. Pianot vackert. Nån ville ha djonas på gitarr här. Neeej. Jag vill inte ha nån gitarr alls på detta. I så fall sång, eller en snygg sopransax som "toplinear" detta. (Har också lärt mig ett nytt ord idag :lol:)
--- Slut citat ---
Tackar, Wernborg! Skönt att du håller med om gitarren! :P Som gitarrist blir man lätt lite less på sig själv när man gnider gura överallt. Så här fick det bli basspel istället! Den första basen (under electronicadelen) är samma dassiga Samick-bas som jag lirar på under jazzpartiet, fast i lite staccato med octaver på.
Dividend:
Kul och innovativt låter det. Lite ojämn övergång till jazzpartiet med de där spaceiga ekona som saknas när det trasiga ljuden låter. (Öh, hoppas jag gör mig förstådd här) Lyssnat tre gånger i hörlurar, gillar panoreringarna.
Fortsätt jobba på det för sjutton! :)
Linkowich:
--- Citat från: Dividend skrivet 31.03.2007, 09:05:40 ---Kul och innovativt låter det. Lite ojämn övergång till jazzpartiet med de där spaceiga ekona som saknas när det trasiga ljuden låter. (Öh, hoppas jag gör mig förstådd här) Lyssnat tre gånger i hörlurar, gillar panoreringarna.
Fortsätt jobba på det för sjutton! :)
--- Slut citat ---
Hej Dividend! Tack för lyssningen! :P
Hmm...är inte säker på att jag fattar vad du menar med de spaceiga ekona som saknas. Om du har tid och lust får du gärna utveckla det!
Ska försöka ta mig tid att fortsätta på den här också nu när sommarvädret har tagit lite paus igen... ^_^
ynot:
låter riktigt gott linken
shyst beat soft o skönt lite lofiporr på ett gott sätt
keep on keeping
tony
equality:
Suveränt! Innovativt och fantasifyllt. Gillar jazzpartiet en masse, rör ej!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida