Forum > Färdiga produktioner

mahan - STRANGE

<< < (2/12) > >>

mahan:
Tackar alla! :)
Så sannt så att denna typs "simpleblues-låtar" låter alla likadana, jättesköna att spela o drilla med men borde hålla dom för sig själv. detta krut e ju redan uppfunnet! :rolleyes:

max:
kul att det åstadkommer feelingar och snyggt att du märker basspel.
Kämpade en stund faktiskt med kompgurorna, blev  lite knivigt och beslöt lämna dom rätt långt bak.

ynot:
Bra att du har sågen vässt! :D
Plotterguror, stämmer, kanske slänger dom i slasken.
Hammonden hade jag redan på, men tyckte det lät alltför vanligt, kanske den ändå ska in...

david:
Lite svårt att komma med nåt nytt i denna genre, det vill bli just som du säger, nåt man förväntar sig av blueslåtar.
Kanske en B-del med fiol o heavygura? :D

freddy:
Enhetlig jury idag, inga extra på menyn, en helt vanlig blueslåt.
Kul att du gillar sången, det var ju egentligen den jag ville få testad, och nu e det bekräftat att den funkar! :D

TAckar alla för lyssning o kommentering! :)

h.  johan

Marruschkka:
Fasiken..så det svänger...vilken klubb lirar du på...kommer dit och diggar :wub:

Gillar guran och din pipa,,går ej av för hackor..klös vidare :D/Marr

mahan:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 06.03.2008, 11:55:00 ---Fasiken..så det svänger...vilken klubb lirar du på...kommer dit och diggar :wub:

Gillar guran och din pipa,,går ej av för hackor..klös vidare :D/Marr

--- Slut citat ---

Tackar Maria!
Klubbtiderna är nog över för min del, men det är kul att det funkar även så  här på "webbclub", så skål på det! :D

TAckar för lyssning o kommentar!

h.  johan

Harmonica mike:
Hej Johan.
Skön feeling i denna..Snygga guror å trummor som alltid.Sång å baslir likaså.
Några "Mahianistiska" klurigheter i arret,tycker den funkar bra så här.Möjligen ett instrument till,typ orgel eller nåt annat för att förgylla den lite till - men det är inte nödvändigt.

Blues med stor känsla! Loved it! Mixen är det ingen ide att jag kommenterar då det låter färdigt i mina öron.

Blues on mate.

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.03.2008, 01:20:28 ---Hej Johan.
Skön feeling i denna..Snygga guror å trummor som alltid.Sång å baslir likaså.
Några "Mahianistiska" klurigheter i arret,tycker den funkar bra så här.Möjligen ett instrument till,typ orgel eller nåt annat för att förgylla den lite till - men det är inte nödvändigt.

Blues med stor känsla! Loved it! Mixen är det ingen ide att jag kommenterar då det låter färdigt i mina öron.

Blues on mate.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Kul att det gillas, fastän enkel blues. Jassåjaha nåt instrument till, hur skulle det vara med 10 cm långt och blankt båsverk? Låten går väl i A, så om....you know....om du har tid o intresse så...BLÅS PÅ. Är det trångt så gör vi utrymme....ok?

Hur som helst ska du ya tack för lyssningen o kommenten! :)

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion