Forum > Färdiga produktioner

mahan - STRANGE

<< < (8/12) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: Emulator skrivet 24.03.2008, 11:38:12 ---*puist* jag ligger efter i lyssningen  :wacko: får försöka ta mig ikapp.

Man reagerar verkligen på att trumslagen på virveln kommer oväntat  :rolleyes: i början. men det löser sig sen.

Jag gillar att den börjar med fulla spjäll. Kanske dock skulle du köra ett tombvarn med allt på fullt, och sen skala ner  när du börjar sjunga....? och sen ta in instrument för instrument.

Bra munspel också Hmike. känns lite som det är en liten ny gren av trynorglandet, lite nya tonvändningar och fills? Skitbra är det iallafall.

Saknar en sak dock. Jag skulle gärna se att låten dras upp i intensitet lite halvvägs. rakt shufflekomp i normala tempot, inte i halva som nu.

förresten. skitskönt slut med munspelet!

då får du full pott även från industrihaveribluesjuryn :)

men, gött gung, bra insatser från samtliga :)

--- Slut citat ---

Thanx Emu..
Jo det här är ju en "rakare" blues än där jag håller till i vanliga fall så jag lirade lite enklare med lite mer töjningar på tonerna och så..Kul att det gillas!
Johan har ju gjort en skön grund att stå på,så det var bara att blåsa på :)

Marr:
Såg din kommentar också om munspelet,känner mig glad :) Kul när man når fram till människor med sitt lir..Fast Johan har all cred för den snygga grunden,för mig var det bara att blåsa på..

Blev tvungen att gå in och kommentera lite Johan,då jag såg att folket uppskattade mitt munspeleri..Hoppas det är ok..

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.03.2008, 16:57:15 ---Blev tvungen att gå in och kommentera lite Johan,då jag såg att folket uppskattade mitt munspeleri..Hoppas det är ok..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Hehe, det är skönt att nån sköter PR-avdelningen, och munspeleriet e ju skitsnyggt! :)
Själv hålligt lite påskledigt, away from internet nåra dar...

Tackar Micael för att du håller kvarnen igång! :)

h.  johan

mahan:
TAckar för lyssningarna! :)

Plinka:
Kul att du  blev nöjd.
HMike han kan sin sak och ger dendär extra kryddan till det hela!

max:
Hah ha, ett litet bluesband men med jättestora hjärtan!
Jepp, Hmike e go att samarbeta med. Kommer säkert mera

Dado:
Kul att det gillas!

Emu:
Ja det ska ju alltid vara nåt extra när Mahan slår igång, inga vanliga trummerier duger :P
Jo, håller med att den låter lite rak och så, det var ju bara meningen som ett jam till att börja med, får väl kolla genom arret en gång till nu.
Tackar  för snygg komment, detaljerna noterade! :)

Marruschkka:
Tackar för den värmande kommentaren! Känns gott att det gillas :)

Skönt att ni orkar lyssna o kommentera,
kan dock leda till att det kommer mera! :D

h.   johan

Harmonica mike:

--- Citat från: mahan skrivet 24.03.2008, 19:24:24 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.03.2008, 16:57:15 ---Blev tvungen att gå in och kommentera lite Johan,då jag såg att folket uppskattade mitt munspeleri..Hoppas det är ok..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Hehe, det är skönt att nån sköter PR-avdelningen, och munspeleriet e ju skitsnyggt! :)
Själv hålligt lite påskledigt, away from internet nåra dar...

Tackar Micael för att du håller kvarnen igång! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Härligt Johan att du uppskattade det,och se..det blev ju en liten bump också :D

Mvh
Micael

mahan:
Jovisst....
SjungBUMPfadderallanlei! :D
Skål på den!

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex