Forum > Färdiga produktioner

Rosqvist feat. 1up & Åsa - Pi Fourth (Homage to Diophantus)

<< < (3/5) > >>

Emulator:
Fortfarande för sugig lysning för att kommentera ljudet.

Men jag tyckte sången inte tillförde ngt. :huh: Tycker stycket passade bättre med prat på ngt sätt.

om sång så mer ambient ohande eller något. eler vad vet jag :S

Sången i sig va OK dock ;)

Memphis:

--- Citat från: Åsa skrivet 06.03.2008, 23:57:24 ---Hej! Hade egentligen gjort kväll men jag måste dementera lite  ;) det där aaaaet Memphis, det är inte jag.. :rolleyes: Det är en synttjej serru  :D  min sång kommer in senare, först på 05,20 "oh number...."
men jag tackar för berömmet  ;)

--- Slut citat ---

Så dumt av mig. :wacko: hehe, my bad, :lol: men sången var kanon, jag syftade ju på den också.  ^_^

Puss på er

Dividend:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.03.2008, 00:17:11 ---Men jag tyckte sången inte tillförde ngt. :huh: Tycker stycket passade bättre med prat på ngt sätt.
om sång så mer ambient ohande eller något. eler vad vet jag :S
Sången i sig va OK dock ;)

--- Slut citat ---

Tack för lyssning och comment!
"ambient ohande" ;) 
Hur ser du på möjligheten att addera tal, ohande, mm, till det som redan finns då? ;)

(Ja, jag funderar på att lägga till 1up's tal. Men andra versen var så löjlig  -_-

Kenta K:
Jävla va grymt du sjunger åsa... :wub:   Blev ju kär... Några uttal som inte var som dom skulle bara.
 Och dividend? Ta bort det jävla AAA:andet. Ja, du vet vad jag menar. Det är passar inte ihop med Åsa`s ljuva röst.

Och splittra upp dom 3 låtarna du spelar samtidigt på slutet.

Över och ut  :rolleyes:

Åsa:

--- Citat från: Kenta K skrivet 08.03.2008, 15:10:01 ---Jävla va grymt du sjunger åsa... :wub:   Blev ju kär... Några uttal som inte var som dom skulle bara.
 Och dividend? Ta bort det jävla AAA:andet. Ja, du vet vad jag menar. Det är passar inte ihop med Åsa`s ljuva röst.

Och splittra upp dom 3 låtarna du spelar samtidigt på slutet.

Över och ut  :rolleyes:

--- Slut citat ---

ha ha  :wub: hjälp, tack!!!
Jag var skiträdd att uttalet var fel men dividend sa det var rätt så skyll på honom  :lol: Jag svänger ju mig normalt med lite svengelska... inte så bra  :blink:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion