Forum > Färdiga produktioner
Rosqvist feat. 1up & Åsa - Pi Fourth (Homage to Diophantus)
Emulator:
Fortfarande för sugig lysning för att kommentera ljudet.
Men jag tyckte sången inte tillförde ngt. :huh: Tycker stycket passade bättre med prat på ngt sätt.
om sång så mer ambient ohande eller något. eler vad vet jag :S
Sången i sig va OK dock ;)
Memphis:
--- Citat från: Åsa skrivet 06.03.2008, 23:57:24 ---Hej! Hade egentligen gjort kväll men jag måste dementera lite ;) det där aaaaet Memphis, det är inte jag.. :rolleyes: Det är en synttjej serru :D min sång kommer in senare, först på 05,20 "oh number...."
men jag tackar för berömmet ;)
--- Slut citat ---
Så dumt av mig. :wacko: hehe, my bad, :lol: men sången var kanon, jag syftade ju på den också. ^_^
Puss på er
Dividend:
--- Citat från: Emulator skrivet 07.03.2008, 00:17:11 ---Men jag tyckte sången inte tillförde ngt. :huh: Tycker stycket passade bättre med prat på ngt sätt.
om sång så mer ambient ohande eller något. eler vad vet jag :S
Sången i sig va OK dock ;)
--- Slut citat ---
Tack för lyssning och comment!
"ambient ohande" ;)
Hur ser du på möjligheten att addera tal, ohande, mm, till det som redan finns då? ;)
(Ja, jag funderar på att lägga till 1up's tal. Men andra versen var så löjlig -_-
Kenta K:
Jävla va grymt du sjunger åsa... :wub: Blev ju kär... Några uttal som inte var som dom skulle bara.
Och dividend? Ta bort det jävla AAA:andet. Ja, du vet vad jag menar. Det är passar inte ihop med Åsa`s ljuva röst.
Och splittra upp dom 3 låtarna du spelar samtidigt på slutet.
Över och ut :rolleyes:
Åsa:
--- Citat från: Kenta K skrivet 08.03.2008, 15:10:01 ---Jävla va grymt du sjunger åsa... :wub: Blev ju kär... Några uttal som inte var som dom skulle bara.
Och dividend? Ta bort det jävla AAA:andet. Ja, du vet vad jag menar. Det är passar inte ihop med Åsa`s ljuva röst.
Och splittra upp dom 3 låtarna du spelar samtidigt på slutet.
Över och ut :rolleyes:
--- Slut citat ---
ha ha :wub: hjälp, tack!!!
Jag var skiträdd att uttalet var fel men dividend sa det var rätt så skyll på honom :lol: Jag svänger ju mig normalt med lite svengelska... inte så bra :blink:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida