Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschkka - Evolution mist (part2)

<< < (7/14) > >>

cykeln:
Det är ett stort vemod som rullar in här ....
Jättebra ... du har fått bort det där staccato-aktiga som var i tidigare version
och du har mer tydliga teman/melodier nu än förut - kanske dina visor har påverkat?
Jättefin avslutning också - men var har det där "riffet" som kom å slutet i förra versionen tagit vägen?

Dividend:

--- Citat från: equality skrivet 19.09.2009, 11:59:58 ---Mäktigt, vackert. Tycker du blir allt säkrare på orkestrering. Har inte en aning om hur man gör nåt liknande. Håller med asti om lite stötvisa volymsförändringar ibland.
Snyggt som sagt men Lärkan har nog seglat upp som min favvo av de dina för att inte tala om Comfort (men det visste du ju).  :)

--- Slut citat ---

Tack för kommentar! Då får jag väl kolla de där stötiga noterna då :) Är det ofta? Skall lyssna i lurar senare ikväll! Inte tänkt på...
Ja Lärkan skall jag också försöka få färdig ikväll tänkte jag. Blir nog så att jag följer Cykelns (m fls) råd där och arrar om brutalt.. :) Behåller dock förra verren...
Tack!

Marre: Tack! :)

Dividend:

--- Citat från: cykeln skrivet 19.09.2009, 13:02:56 ---Det är ett stort vemod som rullar in här ....
Jättebra ... du har fått bort det där staccato-aktiga som var i tidigare version
och du har mer tydliga teman/melodier nu än förut - kanske dina visor har påverkat?
Jättefin avslutning också - men var har det där "riffet" som kom å slutet i förra versionen tagit vägen?

--- Slut citat ---

Bra att känslan från 2006 går fram.  :P Ensam i en lägenhet på andra sidan jorden :D
Det är ju litegrann tanken...

Kul att du tycker tonspråket blivit tydligare och riffet är förpassat till historien :) Fick inte ihop nåt bra av det där!

Tack för lyssning och inspirerande kommentar!

Lyxvarianten:
Mycket bra Dividend!
Den var mycket behagligare att lyssna på nu än första gången jag hörde den. Fina melodier som du tar vara på bra tycker jag. Tummen upp!

Eddi:
Jag känner mig hedrad här över att få ha satt namn på det här verket. tack för det Per.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion