Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Marruschkka - Evolution mist (part2)
Eddi:
Nuru Per låter jag vinet tala..... nä jag är inte full direkt... Denna låt skall heta Fluffy ety den är så lös i kanterna, det finns ingen struktur ingen ryggrad - ändå slingrar den sig fram som en oundgänglig själ i ett landskap av metamorfoser utan bindning till någon eller något - mycket märklig komposition. Plötsligt kommer tingeltangel in och jämnar ut och se där lite timpani också - jag lyssnar fascinerat på hela men jag vet ta mig tusan inte varför.... kanske för att den är så speciell ?
Life of Fluffy är mitt förslag - jag gillar även om det inte låter så...
Eddi:
Jorru Per
Den här låter lika fascinerande en lördagmorgon. Jag vill nog tillskriva den något av det bästa du gjort till skillnad från vad andra har uttryckt.
Kom på ett namn som jag tycker passar Evolution Mist
Dividend:
Tjena Asti
--- Citat från: asti skrivet 18.09.2009, 22:37:43 ---Gillar verkligen harmonierna, men ibland känns det lite ostrukturerat, vilket jag är kluven till eftersom det också gör det extra intressant!
Rent tekniskt känns tonerna ibland lite stötiga och lite obalanserade volymmässigt och det märks att du behärskar detta otroligt mycket bättre nu.
Som helhet tycker jag det är skön musik, som inte är förutsägbar! Men se gärna över nivåerna på de olika instrumenten.
--- Slut citat ---
Ok, skall kolla toner som känns "stötiga" :) Lade iofs ner mycket tid på att just undvika det :D men skall kolla vid tillfälle...
--- Citat från: Eko skrivet 18.09.2009, 22:59:44 ---Nuru Per låter jag vinet tala..... nä jag är inte full direkt... Denna låt skall heta Fluffy ety
--- Slut citat ---
Nä nu jävlar!!! :D
--- Citat från: Eko skrivet 19.09.2009, 11:27:37 ---Jorru Per
Den här låter lika fascinerande en lördagmorgon. Jag vill nog tillskriva den något av det bästa du gjort till skillnad från vad andra har uttryckt.
Kom på ett namn som jag tycker passar Evolution Mist
--- Slut citat ---
Både Life of Fluffy och Evolution Mist funkar som namn tror jag :) Tack Eddi!
Marruschkka:
Jadu..jag är mållös :wub:
Tack för musiken Per.
/Marr
equality:
Mäktigt, vackert. Tycker du blir allt säkrare på orkestrering. Har inte en aning om hur man gör nåt liknande. Håller med asti om lite stötvisa volymsförändringar ibland.
Snyggt som sagt men Lärkan har nog seglat upp som min favvo av de dina för att inte tala om Comfort (men det visste du ju). :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida