Forum > Demolåtar

ynot......miracle

<< < (7/10) > >>

Eddi:
Nu har jag tagit ett par groggar så här på fredagskvällen så nu kan jag vara hur öppenhjärtlig som helst. Sång 6 poäng. 5 för att det var bra  framfört och ytterligare 1 poäng för att han (sångaren) mirakulöst nog undgick att höra låtgröten i bakgrunden.
Låtgrunden -3 poäng eftersom den inte alls höll sig till det som liksom hände vid micken.
Gissningsvis är både orkester och sångare samma Tony så de interna diskussionerna torde inte vara så svåra. Låten (med utgångspunkt från sången) är himla bra så jag hoppas att ni hittar ett bra samarbete här.

Eko

Clemens:
Allt har nog redan sagts men ändå..kalas röst och riktigt bra låt!.....känslan finns där..gäller nu att få över den känslan utan att den försvinner i ett lite mer strukturerat arr..hur har det gått? 

david.roennlund:
fyfan va bra  :wub:

Tycker att arret är bra, det har liksom ett organiskt pulserade!
diggar diskanttrummorna också, kanske en litre basigare trumma som komplement skulle göra det lite mer.. :)

Med den så bra låt känns det bara helt fel att klaga på teknikaliteter , men det är väll bara lilla jag som går vidare med min naiva idé om att det är låten, inte tekniken som är grejen ;)

PS
tack emu för bump
DS

Emulator:
nå? minns per gessle :D

ynot:
skall pula vidare på life tackar för den lilla påminnelsen  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion