Forum > Demolåtar
stajo - why
MaxB:
Vackert stycke och bra arrat tycker jag. Sångrösten är... unik Inte dålig - du har karaktär. Jag tycker du gör sången bra. Kanske skulle mer sångövning ge mer stabilitet i tonträffarna utan att sabba den speciella karaktären i rösten som är din.
Jag saknar en del diskant i instrument. Kanske kan det vara till nytta om du skär bort något från basen i något av nuvarande instrument eller ger pianot mer diskant. Men kanske är det mina datorhögtalare som helt enkelt är dåliga.
Dj*#igt skön låt!
Vallhagen:
--- Citat från: ynot skrivet 27.02.2008, 10:59:57 ---we meet again mr B :D
--- Slut citat ---
Brilliant! Det blir battle B)
SYNTH:
En skön låt visst du har kanske inte riktigt stablitet i rösten! :) Men det kommer med mer träning själv
föredrar nog låta andra sjunga har ingen bra sångröst. :D
stajo:
max
Jepp, jepp här skall skalas. Det känns så hårt bara att kasta slingor, när man gjort en så vill man ju att den skall höras mer än en gång, fast då får man väl spela låten igen :P. Visst är det så att det blir nog lite rörigt ibland.
Kul att det gillas och tack för peppning vad gäller sång.
mahan
jorå jag är ganska personlig faktiskt... Det är ganska lyhört här så jag vet inte hur grannarna skulle reagera om jag sjöng kl 0600 varje morgon. Försöker sjunga när jag kör bil men efter som det mestadels blir cykel så är det lite kämpigt fast nu när jag har punktering på cykeln börjar jag få upp ångan. Tack för komments och kul att det gillas :).
karl
Hallå där! Jo det är trombon på sista refrängen, på efterrefrängen är det oboe, sedan i övrigt cello, violin. Mja jag tycker det är så kul när andra som vill sjunga och då känns det som jag gör vad jag kan för låten. Min sång används mer för att sångaren skall få ett intryck om vilken känsla det skall vara och det verkar ju funka :). Kanske kommer jag om några år behålla min sång mer och mer. Och vi kommer väl alla hänga här fortfarande får jag hoppas. Vi höres!
vallhagen,ynot
Ser fram emot att höra era egna tolkningar på en låt som har följt mig genom livet men aldrig riktigt fått en riktig inspelning. Det är ju först de senaste åren man fått möjlighet att spela in något vidare hemma...
edit: pm är skickat så hör av er om ni ej fått...
maxB
Det är faktiskt många som säger att jag har lite speciell röst, kanske inte alltid i så positiva ord :). Jo det handlar nog om att sjunga hela tiden och inte bara precis när man skall ha på någon sång, men jag ärnog lite lat...
Diskant, ja kanske lite lite, har inte börjat skära ännu men skall testa lite framöver, får plocka fram studios mixtidningen igen alltså ;). Tack för komments.
SYNTH
Inte stabil här inte men jag står med två fötter på jorden och inser mina begränsningar ;). Samtidigt måste man ju våga och det gör jag ju i viss mån när jag lägger ut något här. Tackar för lyssningen.
Mvh
Staffan
SYNTH:
"Inte stabil här inte men jag står med två fötter på jorden och inser mina begränsningar . Samtidigt måste man ju våga och det gör jag ju i viss mån när jag lägger ut något här. Tackar för lyssningen."
Du är ingen dålig sångare stajo men kan bli ännu bättre en skön låt har du fått till allt! :)
Du har alldels rätt man måste våga, skulle gärna försöka om jag hade en bättre plats och
har min lilla hemstudio än det lyhörda sovrummet som jag har det nu i bor i lägenhet.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida