Forum > Färdiga produktioner

equality & VacUm - Stigar

<< < (2/9) > >>

Emulator:
japp. sologitarr eller väck på ngt sätt.

mahan:
Oukki EQ!

Detta blir lite tvetydigt, snyggt lirat piano, men tycker inte att det passar in i låtens melankoliska stämning.
OCh trummorna, fast även försiktiga, kantar till stämningen åxå.
För mig är den första versionen absolut KR:s bästa akustiska ballad genom tiderna.  :wub:
Så jag hoppas den versionen inte slopas utan tvärtom, läggs upp på färdiga sidan!
MENAR DENNA LÅT

h.  johan

Emulator:
helt klart. stigar6 är något av det mest känsligt nervigt underbara jag hört. har den i bilen faktiskt när jag skall varva ner.

Magin är helt borta i denna tyvärr -trots fantastiska insatser i övrigt. I senaste versionen blev det något "välproducerat svensktoppsmaterial".

Stigar 6 rocks. spara den. Gör något annat av denna, men ta bort gitarren då och gör med trad jazzbandsstuk.

Känns skitmysko att såga en av dina bättre produktioner på detta sätt, men så tycker jag.

equality:
 :o Förvånad att ni sågar denna version faktiskt. Tycker att Johans pianolir hör till det mest smakfulla och känsligaste jag har hört i något colab ö h t särskilt på sista mellanspelet. Skall försöka ge mer detaljerat svar senare.

Emulator:

--- Citat från: equality skrivet 23.02.2008, 22:13:42 --- :o Förvånad att ni sågar denna version faktiskt. Tycker att Johans pianolir hör till det mest smakfulla och känsligaste jag har hört i något colab ö h t särskilt på sista mellanspelet. Skall försöka ge mer detaljerat svar senare.

--- Slut citat ---

Håller med. men om du läser vad vi skrivit sågar vi inte det alls. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion