Forum > Demolåtar

Carl Cadello goes to Helliwood

<< < (2/6) > >>

carl cadello:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.03.2007, 21:04:57 ---Ångar på skönt här...gillar rytmen.

Men var e sångaren calle? Har han dragit med brudarna? :D
Kraxa ihop nåt sång liknande,så drar du upp denna några pinnar.

Mvh
Harmonica mike

--- Slut citat ---

Det är ju det jag vill ha hjälp med!!! ;)

Kom igen Mike! ta något gammalt reklamblad och rocka loss...

Harmonica mike:
ha haha..
Bara så du vet,jag drog upp ett g-munspel och öste på ! Synd att du la upp den här,solklar favorit hos mig om den hamnat på festivalen..Jag gillar sånt här,man är väl lite weirdo :lol:

Mvh
Harmonica mike

carl cadello:
Det är bara o spela in och posta till mig. Alla som vill!

Ynot på sång
Harmonica mike på munspel
Emulator programerar om trummorna.... ;) Mina trummor stinker. De har de alltid gjort.
När jag spelade i band sa alla: alla kan spela trummor - förutom jag, jag fastnade alltid i något "fill in" och kom inte ut igen.. :lol:

Tuta o kör.

mjaco0@hotmail.com

Harmonica mike:

--- Citat från: carl cadello skrivet 16.03.2007, 21:34:14 ---Det är bara o spela in och posta till mig. Alla som vill!

Ynot på sång
Harmonica mike på munspel
Emulator programerar om trummorna.... ;) Mina trummor stinker. De har de alltid gjort.
När jag spelade i band sa alla: alla kan spela trummor - förutom jag, jag fastnade alltid i något "fill in" och kom inte ut igen.. :lol:

Tuta o kör.

mjaco0@hotmail.com

--- Slut citat ---

Synd att du inte frågade innan du la upp den,given sucke på festival prylen.Vill du ha munspel så får du inte det förrän till veckan..Jag har data/studio förbud på helgen :ph34r:
Knappt jag törs kolla vad som händer här,än mindre svara..weekend sambo you know..En text om det kanske,då det är lätt frustrerande..hmmmm

Mvh
Harmonica mike

Emulator:
Vi kan nog stoppa in den i ljudförstörarmaskinen och se vad som kommer ut
? :D

testar att adda på msn.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion