Forum > Demolåtar
SoundSlope - Landet Bortom Bergen
MaxB:
Har inte läst tidigare kommentarer men tycker att du tittat djup i glaset. I det glas som innehåller "Älgarnas Trädgård". Ett litet grogglas med Bo Hansson har du visst också hittat.
Jag tycker det är roligt med ljud och det verkar som du tar ut svängarna på ett roligt sätt nuförtiden. Blåsinstrument och stråkar i en salig blandning. Go, Jay THomas, go.
Nice weekend!
Jag har btw utan någon speciell kommentar ändrat lite på min "The Hacienda" Nu är sologitarren på sista hälften av låten "muted", så nu hörs gitarrkomp-riffen tydligare. Där ska nog en elgura spela melodin då jag hinner ut i musikens värld.
jay thomas:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.02.2008, 17:43:47 ---Ok, nu vet jag itne riktigt vilken version jag lyssnar på. Den jag har har gått ett ANTAL gånger i spelningslistan...
Det du bjuder på är en väldigt intressant orientalisk kanske arabisk a la maurice jarre och lawrence, upplevelse... Mycket färgrik, intressant och givande.
SKall ladda hem v9 nu och läsa de andra kommentarerna..
--- Slut citat ---
Tack Dividend! :)
Jo det blev lite arabiskt också, kändes bra att lägga den där.
--- Citat från: MaxB skrivet 22.02.2008, 17:44:21 ---Har inte läst tidigare kommentarer men tycker att du tittat djup i glaset. I det glas som innehåller "Älgarnas Trädgård". Ett litet grogglas med Bo Hansson har du visst också hittat.
Jag tycker det är roligt med ljud och det verkar som du tar ut svängarna på ett roligt sätt nuförtiden. Blåsinstrument och stråkar i en salig blandning. Go, Jay THomas, go.
Nice weekend!
Jag har btw utan någon speciell kommentar ändrat lite på min "The Hacienda" Nu är sologitarren på sista hälften av låten "muted", så nu hörs gitarrkomp-riffen tydligare. Där ska nog en elgura spela melodin då jag hinner ut i musikens värld.
--- Slut citat ---
Tack MaxB! :)
Det är jättespännande att testa lite nytt och det är ju trots allt så att övning ger färdighet. Glaset innehöll mest vatten eller älgört...
Kollar Hacienda lite senare.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida