Forum > Demolåtar

Memphis goes hardrock

<< < (2/2)

Memphis:
Nu testade jag att lägga på lite skriksång. Egentligen så viskade jag bara och lade på massa dist o chorus  :P

Hm..  :rolleyes:

http://www.speedyshare.com/665886437.html

/Memphis

djonas:
Coolt att du lirat in digitrummorna i efterhand...det brukar ju vara tvärtom.  B)
Coolt med diströsten...helt rätt. Sologitarren hörs lite för lite men är det gött lirat. :)
Synd som sagt att du inte fick med hela...men ni får väl spela in den en gång till. :D
Mvh / djonas

Memphis:

--- Citat från: djonas skrivet 22.02.2008, 23:26:14 ---Coolt att du lirat in digitrummorna i efterhand...det brukar ju vara tvärtom.  B)
Coolt med diströsten...helt rätt. Sologitarren hörs lite för lite men är det gött lirat. :)
Synd som sagt att du inte fick med hela...men ni får väl spela in den en gång till. :D
Mvh / djonas

--- Slut citat ---

Tack för kommentaren Jonas!  :) Fast jag skrev ju att jag lade på basen efter åt, inte eltrumnmorna: 

--- Citat från: Memphis skrivet 22.02.2008, 00:50:38 ---  Jag lirade eltrummor o lade på basen efteråt.

--- Slut citat ---

Så vi spelade alltså in gitarren o trummorna först.  B)

Vi kommer nog göra en mer seriös låt någon gång framöver. Då jösses!  :lol:

/Memphis

djonas:

--- Citat från: Memphis skrivet 23.02.2008, 00:04:14 ---
--- Citat från: djonas skrivet 22.02.2008, 23:26:14 ---Coolt att du lirat in digitrummorna i efterhand...det brukar ju vara tvärtom.  B)
Mvh / djonas

--- Slut citat ---

Tack för kommentaren Jonas!  :) Fast jag skrev ju att jag lade på basen efter åt, inte eltrumnmorna: 

--- Citat från: Memphis skrivet 22.02.2008, 00:50:38 ---  Jag lirade eltrummor o lade på basen efteråt.

--- Slut citat ---

Så vi spelade alltså in gitarren o trummorna först.  B)

Vi kommer nog göra en mer seriös låt någon gång framöver. Då jösses!  :lol:

/Memphis

--- Slut citat ---
Haha ok. :lol:

SYNTH:
En skön jammis får ser om du utvecklar det vidare vore skoj! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion