Forum > Färdiga produktioner

mahan - CHEERS TO YOUR HEALTH

<< < (4/18) > >>

mahan:

--- Citat från: egghuvud skrivet 22.02.2008, 14:35:49 ---
--- Citat från: mahan skrivet 22.02.2008, 14:24:56 ---
--- Citat från: egghuvud skrivet 22.02.2008, 14:20:56 ---låten är det väl inte mycket att säga om. låter coolt och ser fram emot sången. VAd gäller mixen så tycker jag att det blir en grötig vägg av gitarrer. De känns dåligt separerade i ljudbilden. Alldeles för

--- Slut citat ---

Tankx Egget!

Bara jag får sång o stämmor så blir det nog separering av gurorna, både soundmässigt  och plats i ljudbilden.
Och du har så rätt, nu e det "Alldeles för"! :D

Tack för lyssing o komment!

h.  johan

--- Slut citat ---

Ja halva mitt inlägg försvann när jag råkade komma åt en knapp där så det var därför det så så konstigt ut.
Nu är det helt igen...  :)

--- Slut citat ---

Jou!
Tackar för den försvunna delen åxå, mixen ska få en noggrann översyn just på dom områden du nämner! :)

h.   johan

Tokai:
Är väl inte så bra på att bedöma denna typ av rock/mjuk hård rock. Men nog är väl trummorna ganska höga? Och gurorna är lite som din snuva - lite instängda, men det blir väl så med mycket dist, dovt komprimerat.
Vad jag gillar är energin. Och att det är konsekvent tajt, fast lite variationslöst. Ska bli kul att höra sång. Gärna på finlandssvenska, blir knäsvag av det språket.
Tyvärr har det inte blivit så många recensioner angående din musik från mig eftersom jag inte riktigt känt mig hemma i den, och samma sak kan man väl säga här. Men jag måste ändå ge ifrån mig ett livstecken om dock ett svagt sådant - men mitt hjärta bultar för dig :wub:

mahan:

--- Citat från: Tokai skrivet 22.02.2008, 21:14:57 ---Är väl inte så bra på att bedöma denna typ av rock/mjuk hård rock. Men nog är väl trummorna ganska höga? Och gurorna är lite som din snuva - lite instängda, men det blir väl så med mycket dist, dovt komprimerat.
Vad jag gillar är energin. Och att det är konsekvent tajt, fast lite variationslöst. Ska bli kul att höra sång. Gärna på finlandssvenska, blir knäsvag av det språket.
Tyvärr har det inte blivit så många recensioner angående din musik från mig eftersom jag inte riktigt känt mig hemma i den, och samma sak kan man väl säga här. Men jag måste ändå ge ifrån mig ett livstecken om dock ett svagt sådant - men mitt hjärta bultar för dig :wub:

--- Slut citat ---

Tjou Tokai!

Va kul att höra av dig här, ett livstecken som du själv säger.  Det är ju inte mängden utan kvalitäten i kommentarerna.
Som min snuva :lol: så kommer säkert kommer gurasounden att ändra bara sången kommer på. Och sången blir nog knappast på fingelska, fast det är kul att du diggar. Men kul att du tar dig tid nu å då att kommentera brödrars o systrars alster här på kontrollrummet!

Tack för lyssning o kommentar! :)

h.  johan

mahan:
Och så var det dags för en liten BUUUMP!

Memphis:
Det blev grymt med sången!  Well done maestro!  :D

Mvh

Memphis

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion