Forum > Demolåtar

Rosqvist - Long Rui (fd dragon, vita tangenter)

<< < (3/3)

Dividend:

--- Citat från: Light Head skrivet 23.02.2008, 11:22:35 ---En typisk Dividend-komposition, men ändå inte.

Får en känsla av att koncentrationen ligger på det orkestrala och samarbetet mellan de olika "musikerna". Det känns som en intelligent komposition, lite konstnärligt.

Som vanligt är det vacker musik och ett landskap målas med en palett av vackra färger.

(tusan, det låter som om jag är sentimental..)

Bra jobbat!

--- Slut citat ---

Tack skall du ha! Ja, börjat tröttna på musik som bygger på en melodi. Eller inte. Kan vara bra om både, melodi, orkestrala påhitt/underliggande teman funkar ihop... Vilket inte alltid är fallet när man håller på. :) Så kul att du tycker det fungerar!

Tack för comment!

SYNTH:
Mycket tjusigt fint verk du har fått till är imponerad av dej! B)

Dividend:

--- Citat från: SYNTH skrivet 25.02.2008, 20:20:18 ---Mycket tjusigt fint verk du har fått till är imponerad av dej! B)

--- Slut citat ---

Tack, tack. blir nog 3 delar, har en grym första del på gång :)

Harmonica mike:
GRYMT!

Men var tog piano delen vägen,har jag blandat ihop det nu kanske..?

Nåväl,detta låter kanon och mycket asiatiskt.Os invignings låt - absolut!

Reverbet funkar ypperligt.Du blir så mallig om jag skriver nåt mer,så nu gör jag inte det :P :D

Skit bra Per,sparar denna.

Mvh
Micael

Dividend:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 26.02.2008, 00:57:03 ---GRYMT!

Men var tog piano delen vägen,har jag blandat ihop det nu kanske..?

Nåväl,detta låter kanon och mycket asiatiskt.Os invignings låt - absolut!

Reverbet funkar ypperligt.Du blir så mallig om jag skriver nåt mer,så nu gör jag inte det :P :D

Skit bra Per,sparar denna.

--- Slut citat ---

Hehe, tack skall du ha :)
Kineserna lär väl välja musik skapad i kina, men det i vilket fall är det kul att de är intresserade helt klart!

Håller på med andra delen, och även putsar på denna lite smått.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion