Forum > Demolåtar
Dividend, Eq, Åsa, Jessica - Sången (i skogen)
david.roennlund:
Vilken timeing Åsa !!!
1528 :o
Dividend:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 19.02.2008, 15:59:18 ---
--- Citat från: 1up skrivet 19.02.2008, 15:56:37 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 19.02.2008, 15:52:34 ---Kul att det låter snyggt. Text får väl skrivas antar jag :blink:
--- Slut citat ---
Ordlös sång hela vägen? B)
--- Slut citat ---
Ja, kanske det :) :)
--- Slut citat ---
Som jag tänker mig det så skall det tråkiga stråkljudet och flöjten bort, och ersättas av sång (kanske ordlös då :), och ett melodilöst komp vara i dess ställe. Vet inte om ni märkt det men där saknas bas totalt osv...
--- Citera ---Men jag tycker stråket är tråkigt, så stelt stråkljud, det borde förbättras ^_^
Efter ca halva låten blir stråkljudet lite bättre...
--- Slut citat ---
Du får gärna spela om du vill :)... Ok, det är olika stråkar, det ena cello och det andra nåt som skall föreställa violiner.
--- Citera ---Flöjten och sången är snygg, sången ligger lite för högt.
Snyggt när fjöljten och sången går ihop (fast nu skär det sig lite :), men idéen att blanda flöjt o röst är bra!
--- Slut citat ---
Kanske nån förskjutning som skall till där ja :)
david.roennlund:
--- Citat från: Dividend skrivet 19.02.2008, 17:38:19 ---
--- Citat från: david.roennlund skrivet 19.02.2008, 15:59:18 ---
--- Citat från: 1up skrivet 19.02.2008, 15:56:37 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 19.02.2008, 15:52:34 ---Kul att det låter snyggt. Text får väl skrivas antar jag :blink:
--- Slut citat ---
Ordlös sång hela vägen? B)
--- Slut citat ---
Ja, kanske det :) :)
--- Slut citat ---
Som jag tänker mig det så skall det tråkiga stråkljudet och flöjten bort, och ersättas av sång (kanske ordlös då :), och ett melodilöst komp vara i dess ställe. Vet inte om ni märkt det men där saknas bas totalt osv...
--- Citera ---Men jag tycker stråket är tråkigt, så stelt stråkljud, det borde förbättras ^_^
Efter ca halva låten blir stråkljudet lite bättre...
--- Slut citat ---
Du får gärna spela om du vill :)... Ok, det är olika stråkar, det ena cello och det andra nåt som skall föreställa violiner.
--- Citera ---Flöjten och sången är snygg, sången ligger lite för högt.
Snyggt när fjöljten och sången går ihop (fast nu skär det sig lite :), men idéen att blanda flöjt o röst är bra!
--- Slut citat ---
Kanske nån förskjutning som skall till där ja :)
--- Slut citat ---
Nej, flöjten får inte ryka, det är ju dödssnygg !! Den gör låten B)
Light Head:
Mycket snyggt!
Svårt att komma på något som kan bättras, det är lite hård stråke och även flöjten.
Sången, gudomlig och väldigt passande.
Vackert och melodiöst. Jag får tankar om porlande vatten och växtlighet. Frodighet..
Väldigt vackert!!
Åsa:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 19.02.2008, 16:29:01 ---Vilken timeing Åsa !!!
1528 :o
--- Slut citat ---
:huh: vadå? Nu förstår jag inte..? :) ?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida