Jag vet inte om du alltid uppskattar att höra vad jag tycker om dina låtar, men vi kör på.
Detta var en låt som jag tydligen har missat, men jag tycker jag känner igen gitarrfigurerna från någon annan låt...? Försöker läsa i tråden hur låten kom till, men det var inte så lätt att följa. Nåja, spelar inte så stor roll. Jag antar att du Div har skrivit låten, Eq har spelat gitarr till och instruerat tjejerna om sångmelodierna? Eller var gitarren först? Nåväl, du reder väl ut det när du lägger upp den på färdiga.

Mina intryck då. Den börjar glatt och trevligt och håller skön stämning låten igenom, melodisk och harmonisk.
Är det en samplad kör som gnolar svar till Åsa? Den låter tyvärr inget vidare, varför inte be några på forumet om lite sångassistans istället.
Basarna verkar leva lite eget liv och stämmer inte mot bastonerna i gitarrspelet, tycker jag. Ett enklare basspel skulle funka bättre. Men det är oroligt i basen på flera sätt, jag undrar om du inte skulle skära allt under 100Hz på gitarr och sång för att städa upp nedåt och ge plats åt stråkbasen.
Sångmelodin vill inte riktigt fastna, känns lite för krystad för det. Men Åsa sjunger vackert som en Älva...
Bra arrangemang med lagom dynamik och som sagt i god harmoni. Lite kaotiskt vid 110-115s bara.
Eq har ingen cred på ståbasen, men den där knarriga saken på slutet törs jag nästan ta gift på kommer från honom!
Fanstastisk sång av Jessica, påminner om solosången på Gasolins gamla "This is my life".