Forum > Demolåtar
Dividend, Eq, Åsa, Jessica - Sången (i skogen)
Emulator:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 19.02.2008, 15:59:18 ---
--- Citat från: 1up skrivet 19.02.2008, 15:56:37 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 19.02.2008, 15:52:34 ---Kul att det låter snyggt. Text får väl skrivas antar jag :blink:
--- Slut citat ---
Ordlös sång hela vägen? B)
--- Slut citat ---
Men jag tycker stråket är tråkigt, så stelt stråkljud, det borde förbättras ^_^
--- Slut citat ---
Elaka knätofsfarbror. Nä, kan delvis håla med :D Dock gillar jag lite kontrast mellan levande sång (fantastiskt fin) och döda stråkar om ni fattar.
Så ohemma här att jag bara ska vara tyst och istället njuta och lyssna.
finfint!
Dividend:
--- Citat från: Emulator skrivet 20.02.2008, 01:19:53 ---
--- Citat från: david.roennlund skrivet 19.02.2008, 15:59:18 ---
--- Citat från: 1up skrivet 19.02.2008, 15:56:37 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 19.02.2008, 15:52:34 ---Kul att det låter snyggt. Text får väl skrivas antar jag :blink:
--- Slut citat ---
Ordlös sång hela vägen? B)
--- Slut citat ---
Men jag tycker stråket är tråkigt, så stelt stråkljud, det borde förbättras ^_^
--- Slut citat ---
Elaka knätofsfarbror. Nä, kan delvis håla med :D Dock gillar jag lite kontrast mellan levande sång (fantastiskt fin) och döda stråkar om ni fattar.
Så ohemma här att jag bara ska vara tyst och istället njuta och lyssna.
finfint!
--- Slut citat ---
Det är lite trist med döda stråkar medhåll ;) Kanske skulle ta och spela prylen med syftet att göra det mer levande (om det är möjligt)... Har antimidifierat de satta noterna så långt det går. KAN vara så att det är cellosamplingarna som är trista också, men tro mig violinen låter värre ;)
/Knätofsfarbrorns lärjunge
equality:
Jättesnyggt P-E, Åsa och Jessica! Fin text. Tycker alla intrumenten sitter som ett smäck. Skickligt att komma på ny melodi till denna. Upplever ingen av de krockar som jag tyckte fannas i de förra versionerna Imponerande! :D :wub: Det enda jag saknar är din recitation över Stockholm men man kan inte få allt.
jay thomas:
Otroligt fint stycke! :)
Och där kom hornet också. :)
Dividend:
JT: Tack skall du ha :)
Eq: Kul att det fungerar! Recitationen fick inte riktigt plats i den "nya" låten :) Sen var den väl lite hatad av vissa, samtidigt som den var omtyckt av andra ;) Lättare att välja ett spår där färre klagar hehe ;)
1up: Skall checka flöjten och även vissa delar av stråket nån gång de närmsta dagarna (alltså du har rätt i att flöjten låter "tjock") Tack!
Mahan då: Ok, kul att låten funkade så långt :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida