Forum > Färdiga produktioner
Kenneth F - Please dont die
tsmalmbe:
Jag tycker ambient verkar vara vara precis din genre, så fortsätt på ditt projekt.
mahan:
Tjou Kenneth!
Fan va kul att mannen e tillbaka, trodde redan du sålt instrumenten och blitt skogshuggare! :D
Har ju diggat din musik förr och märker till min glädje att du har gadden kvar. Ja, låter bättre och vassare än förr!
Snyggt arrat och lirat. Rytmsektionen funkar snyggt, ordentligt med tryck men ändå inget buller!
Hittar inget att såga på och låten e skön så....
Keep them coming! :)
h. johan
freddy:
Jävlar va coolt stycke musik du bjuder på! Finns inget att klaga på, detta låter härligt retro men ändå inte, vissa ljud håller kvar ljudbilden i nutiden. :)
Bra jobbat mannen!
Kenta K:
tjenix!
tsmalmbe: Alltid skönt när en "producent" tycker det mann gör är bra.. :) Betyder mycket för mig. . .
mahan: ahhh, the one and ONLY Kenneth F "fan" :) Skogshuggeri är inget för mig. Men jag har köpt ny dator och det har varit mycket hitan och ditan. Men nu är jag back! :) Tack för comment!!! :) Kul att du tycker låten är skön..
freddy: Du kommer kanske med den bästa kommentaren. :) Vad varm och nöjd jag blir innuti mig när jag läser det. Kan läsa den om och om och om och om och om igen . :)
så, nu skall jag läsa alla era comments en gång till och njuta. :) hehe
Ingen annan som orka ge en liten comment? :)
Memphis:
Låter bra det här. Like it.
Påminner som sagt om vangelis lite granna. ^_^ Gillar trummsoundet men dock inte den plingande, loopade synten som kom i mitten av låten, lät väldigt 8-bitars tv-spel. :mellow:
Annars väldigt bra. Jag undrar, vad för mjukvaror har du använt dig av?
Mvh
Memphis
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida