Forum > Demolåtar

Bä bä takamine

<< < (3/4) > >>

jay thomas:
Gurgött!  :)

Låten var trevlig, ljudet kanske saknade botten, men lajning har en förmåga att skala bort lite. Skulle vara spännande att höra den mikad. Jag brukar ibland både lajna och mika för att sedan försöka hitta en bra balans och det kan(!) bli riktigt bra. (förutsatt att trakteraren behärskar instrumentet....)  ;)

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 15.02.2008, 00:43:05 ---Wernborg, detta va så jäkla långt från fölhögsskolan man kan komma tror jag. Känns äkta. BEkymrad över nåt ? :D
One pålkransboogie comin up ;)

--- Slut citat ---
Kul att det uppfattas som äkta trots att jag slipper plocka bomull dagen lång.  :D

Pålkransboogie  :lol:

--- Citat från: max ---låter svinbra tycker jag! som någon sa hade det varit sköj att höra den uppmickad också
bra spelat förresten!
grattis till ett bra köp!
--- Slut citat ---
Tack.  :)

--- Citat från: MickeMunspel ---Tjabba W.
Jorå,guran låter bra.En grym gitarrist utan acke gura,näe - det går ju bara inte.Låter som ett klokt köp.Trots lainad,så låter den bra! Polarn har en Martin med inbyggd mick(som sitter under locket)inga ingrepp på guran där..Micen i den kostar över tretusen,och trots det så går det inte att få till ett bra ljud i studio sammanhang..Däremot funkar den skitbra live..Måste få till en låt med den så ni får höra,fast upp mickad då..
Sen så skulle det vara kul att höra din gura upp mickad..För lite jämförelse..
Guriga gratulationer,tänk att det skulle behövas en acke gura för att du skulle hitta ner till södern..
--- Slut citat ---
Äntligen kan man lugnt säga. Det är skönt i södern. Passa er - snart kanske jag börja yla också....

--- Citat från: JT ---Gurgött! 
Låten var trevlig, ljudet kanske saknade botten, men lajning har en förmåga att skala bort lite. Skulle vara spännande att höra den mikad. Jag brukar ibland både lajna och mika för att sedan försöka hitta en bra balans och det kan(!) bli riktigt bra. (förutsatt att trakteraren behärskar instrumentet....)
--- Slut citat ---
Tack. Ska försöka få till en uppmikning snart.

ynot:
inte så upphetsad av detta mr W lite småtråkigt ljud,, micka o stampa med foten.

så kommer hästarna springande:)
mr Y

MaxB:
Skönt gung skön live-feeling trots inspelningsmetoden.  :rolleyes:

SYNTH:
Japp höger foten stampar takten skönt lir Wernborg snyggt! B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion