Forum > Demolåtar

mahan - ABSOLUTLY ABSORBED

<< < (8/9) > >>

Dividend:
Alltså, vet inte hur jag skall säga det här men detta är fasen bland det bästa du gjort!

Inte läst några av de andra kommentarerna. Detta rockar så fett, att jag har svårt att fokusera på folkmusikprylen jag sysslar med för tillfället :D

Heja!

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 19.02.2008, 20:41:01 ---Alltså, vet inte hur jag skall säga det här men detta är fasen bland det bästa du gjort!

Inte läst några av de andra kommentarerna. Detta rockar så fett, att jag har svårt att fokusera på folkmusikprylen jag sysslar med för tillfället :D

Heja!

--- Slut citat ---

Ha ha, jag har lyckats rubba Dividends cirklar! :D
Skönt att det gillas, börjar smånin gom fundera på att slänga upp detta på färdiga,

om ingen har nåt att såga på det vill säga...

Tackar Per för lyssning o diggning! :)

h.  johan

max:
Snyggt jobbat mahan! Tycker det finns ett gott "häng" i låten eller hur man ska förklara det. Låter snyggt och proffsigt!

mahan:

--- Citat från: max skrivet 20.02.2008, 00:30:15 ---Snyggt jobbat mahan! Tycker det finns ett gott "häng" i låten eller hur man ska förklara det. Låter snyggt och proffsigt!

--- Slut citat ---
Takk obåkk Max!
Tror det finns både häng o däng o släng en käng i denna låt. Men kul att det gillas, med god tur så kommer det  mera :)

h.   johan

Emulator:
låter absolut kalas, skitbra! nån fling på trumman nånstans TROR jag att jag hörde första varvet, inte andra  dock :)

Skitbra stämmor och sång.

DABISH! in på färdiga!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion