Forum > Demolåtar

Ambient musik

<< < (2/2)

SYNTH:

--- Citat från: jay thomas skrivet 15.02.2008, 10:31:09 ---Det kändes mycket mer vilsamt!  :)

Dock blir det lite för blippigt för mig efter knappa 4 minuter, jag vaknar till för mycket då...  ;)

--- Slut citat ---

Här sover vi inte utan alla sinnerna är med JT vet du väl! ;)
Spelade upp det för en dam på jobbet hon gillade det eller var hon snäll. <_< :D

Åsa:
här har du en till "dam" som gillar den  ;) Drömskt var ordet!
Dock slets jag upp ur mina drömmar nånstans där i mitten när dom höga pipen dök upp, nästan som den där testbildstonen ... iiiiiii..!

Annars väldigt mysig o speciell låt, jobba på  :D

SYNTH:

--- Citat från: Åsa skrivet 15.02.2008, 13:28:23 ---här har du en till "dam" som gillar den  ;) Drömskt var ordet!
Dock slets jag upp ur mina drömmar nånstans där i mitten när dom höga pipen dök upp, nästan som den där testbildstonen ... iiiiiii..!

Annars väldigt mysig o speciell låt, jobba på  :D

--- Slut citat ---

Tackar den skönsjungade damen för lyssningen!  :D
Ja ibland vaknar man upp tvärt i sina drömmar nåt som får en att komma tillbaks till verkligheten, skulle nog kallat den drömskt
med vissa mardrömska inslag kanske. :lol: ;)

MaxB:
Rart och snällt och harmoniskt - men en stressad själ lyssnar vidare på nästa låt - innan 4 minuter förlöpt.

SYNTH:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.02.2008, 11:35:39 ---Rart och snällt och harmoniskt - men en stressad själ lyssnar vidare på nästa låt - innan 4 minuter förlöpt.

--- Slut citat ---

Tyvär finns hårdheten kvar i ljudet vet inte hur jag ska få bort får väl försöka göra nåt nytt istället.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion