Forum > Demolåtar
Cykeln - Livet i stort (fd. Tio små rätter)
cykeln:
EQ
Vad kan jag säga ... det var en spelning på ett politiskt arrangemang. Jag var en liten förspelare och lirade några av mina låtar och Fred var huvudnummer och spelade sina. Efteråt kom han fram och frågade vad jag tyckte om Stalin och sen var jag revisionist och sen .... jaja, det är ett minne. Nej inte träffat Cornelis men såg honom första gången när han precis slagit igenom med Brevet från kolonin. Det var på varuhuset PUB i Stockholm och jag hade rödrutiga utsvängda brallor och CW var kul. Visst är Bluesliv bra - läste den för ett tag sedan. Nog skulle man gärna ha suttit i ett litet hörn och lyssnat på den duellen!
DåligtGehör
Tack!
Yllet
Inga dåliga namn det - tackar!
Ja micken är helt ok tycker jag.
stajo
Kul att du tycker det funkar - Tack!
Harmonica mike:
Tjena.
Var är resten av käket? Hittade bara menyn med Fyra små rätter..Saknar dom andra sex.. :D
Eller har du bara bytt namn på matsedeln? :lol:
Skitbra detta,men mera för tusan!
Mvh
Micael
Åsa:
Intryck? Skitbra!
Vad ska man säga... du ska ju ut i Sverige, bli en firad trubadur! Makalösa texter, och du sjunger jättebra, du har så skönt vibrato, jag har aldrig varit nån älskare av dessa trubadurer som omnämns här men du får mig att gilla det här. Jag lyssnar på varje ord och ler med hela ansiktet. Och ett och annat gapskratt! Är hemma med sjukt barn idag så jag tackar för att du förgyllde en annars rätt långsam förmiddag :)
Harmonica mike:
Hittade resten av rätterna..
Blev proppmätt :D
Skitbra detta biken,korta men naggande goda små mat visor..Antar att du har mera verser på lager.
Hade gärna lyssnat på dig live,men det är väl drygt hundra mil mellan oss,så det går inte..
Kör så det ryker,detta håller galant.
Mvh
Micael
equality:
He, he kul. Bra! Svårt att skriva humor. Jag har aldrig lyckats. Tack för storyn om Fred. Det var tufft med rätt partitillhörighet på den tiden.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida