Forum > Demolåtar
1up-Dreamcatcher V2! 080208 (Nu 2:21 min lång)
1up:
--- Citat från: Memphis skrivet 08.02.2008, 09:46:12 ---Jösses 1up! Det här var bra! :) Lite bethooven men ändå väldigt eget. ;) Ja, du måste göra färdigt låten. Har du klickat in tonerna på den här med? :o
Grymt var det B)
/Memphis
--- Slut citat ---
:wub:
Klicketi-klick-javvist! Lyssnade först på lite sonater av nämnda man, sen klickade jag i.
Kul att det gillas! :D Mitt ego suger åt sig ska du veta. haha
Japp, den förtjänar en fortsättning. :)
Thanx for listening!
1up:
--- Citat från: jay thomas skrivet 08.02.2008, 09:55:01 ---Du är ju för f*n ruggig! :angry: :D
Skitbra och ännu bättre om du har klickat dig fram. Men hallå! 41 sekunder??? ;) Vi vill ha mer!! (generalisering)
--- Slut citat ---
hehehe! Tackar!:D Japp, det är klickat igen.
Många noter i ett snabbt arpeggio som det här så tar en del tid. ;) Ska försöka göra mer. Jag vill själv ha den längre så!
1up:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.02.2008, 09:55:17 ---Kort men bra!!
Gör färdigt 1up:en,lysande detta men alldeles för kort..Vilket sound har du använt på pianot?
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Bug och bock! :)
Det är Steinbergs The Grand (Ver 1) på "soft"-inställningen. Sen Waves IR-1 reverb.
Ingen kompressor denna gången. Inget EQ.
1up:
--- Citat från: ynot skrivet 08.02.2008, 09:56:05 ---tänker mer bach men det kan vara för att jag tänker bach :rolleyear
gillar slutklämmen lites klassisk hårdrock över det..
nyot
--- Slut citat ---
Hur gör man när man tänker Bach? :)
Hårdrock mot slutet, eh? :-o :) Coolt!
Får mig att tänka på att jag borde lyssna på lite Bach också för inspirationens skull.
Tack för lyssning!
tsmalmbe:
Det var väl tekniskt bra, men mig sa stycket inget. Tyvärr. Jag är bättre på mångubbarna.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida