Forum > Färdiga produktioner

Division (numera dividend) - Vodka for Satan

<< < (2/9) > >>

aoly:
\,,/

ynot:
yehaaaa
insane ---membraine

Emulator:
låter väldigt vackert detta, gillar variationerna på gitarren vid 0:38.

i vissa fall undrar man vad som fått artister att göra vissa låtar, och aldrig har väl frågan varit mer aktuell än nu ??

:D:D:D

Dividend:

--- Citat från: Emulator skrivet 18.03.2007, 03:34:17 ---låter väldigt vackert detta, gillar variationerna på gitarren vid 0:38.

i vissa fall undrar man vad som fått artister att göra vissa låtar, och aldrig har väl frågan varit mer aktuell än nu ??
:D:D:D

--- Slut citat ---

Haha, jag gillar sjuk humor :)
det var så att när jag försökte lära mig spela gitarr så lät allting som blackmetal-riff av den minimalistiska sorten :)
Så kom jag och en kompis på att vi skulle göra en hårdrockslåt om vodka. Till sist blev det tre låtar. Detta är första försöket. Den andra är lite mer blippblopp-thrash (rätt kul, men jag lägger inte upp den). Den tredje är inte färdig.
Han skrev texten till den tredje och det är fin poesi. Det lustiga i det hela är att han har den värsta sångrösten i världen!  :D(Tänk AC/DCs sångare fast groteskt värre)
Vi får helt enkelt sätta ihop den tredje och sista låten nån gång. Han är dock hemma i Sverige.

pirateKING:
Det som är så jäkla fint med denna låten är att det låter PRECIS som ett indonesiskt chaos/dödsmetalband som heter Kekal. Råkade se dom på en festival vid namn bobfest för några år sen. Fyfan va balla dom var. Detta ÄR Kekal!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion