Som musik till typ festen i Sagan om Ringen när Bilbo fyller år skulle de va en intressant grej
. haha elgitarr var kanske inte det naturligaste i fantasyvärlden men iaf. Säg någon form av video med ringdans och liknande? Skulle va perfekt! 
Låta violinen vara i bakgrunden, svagare i vissa partier och lyfta fram den när den spelar de mer intressanta styckena, och på samma sätt med elgitarren skulle vara bra kontrast. Det är lite så nu, får gärna vara tydligare så.
Stycket kräver viss tillvänjning och är levande och en trevlig bekantskap. Ljudkostymen kunde vara lite lenare.
På med väst och folkdräkt. 
Hello 1up,
Som jag nog skrev i börjarn så är detta inspelat live med bara en stereomikrofon vilket begränsar mina möjligheter för mix till ett minimum 
Hello David,
Yes! Jag är med på det. Det som borde framkommit i mitt inlägg var att jag menade att ni kunde ha vandrat iväg från micen några meter och sedan gått närmare, för att på så vis med enkelt medel mixa medan ni spelade in.
Om nu rummet var stort nog för att traska omkring i.
Det är bra att vara öppen för nya intryck ju så visst.
Hejsan!
Aha, du menar så....
Jovisst kunde iaf jag ha gått runt i rummet ( en ganska stor källare) men svårare att flytta runt en stärkare 
Sladdbrist? 
Kanske mer slavbrist 
haha Vi snackar om olika saker typ verkar de som.

Alltså, kan du förklara för jag vill förstå.

En förstärkare, i min värld, har en sladd kopplad till sig, sen in i instrumentet. Om man rör sig så kan man sträcka ut sladden, och förstärkaren kan stå där den står?