Forum > Färdiga produktioner

djonas - Concrete Tablas

<< < (10/11) > >>

djonas:

--- Citat från: Emulator skrivet 10.02.2008, 13:10:58 ---fanken, ett litet tips som är behändigt när ens tråd fått månda svar: man kan svare på en, sedan gå ner i inlägshistoriken och citera flera olika.

Mycket mindre jobb :)

--- Slut citat ---
Ja just det haha, good point! :)

Memphis:
Wow! Bland det bästa jag hört på forumet! Riktigt imponerad. Har varit ett inbitet fan av avancerad progg i många år. Diggat Dream Theater och liknande. Detta var eget och väldigt skickligt. Grym låt med grymt ljud. Att jag missat denna!  :wacko:

:P

Mvh

djonas:

--- Citat från: Memphis skrivet 18.02.2008, 14:31:17 ---Wow! Bland det bästa jag hört på forumet! Riktigt imponerad. Har varit ett inbitet fan av avancerad progg i många år. Diggat Dream Theater och liknande. Detta var eget och väldigt skickligt. Grym låt med grymt ljud. Att jag missat denna!  :wacko:

:P

Mvh

--- Slut citat ---
Tack Memphis!
Roligt att du tycker att låter eget. :)
Ser att du lyssnat på #jh'AV'IA:T'O# #M'ARI:A# #T'I# #H'E#, roligt. :) Om du vill höra lite mer åt metalhållet kan du kolla in min låt Riffi Biffi som jag la upp för ett tag sen; http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=5451.0
eller
http://www.myspace.com/jonasekestubbe

Mvh / djonas

perrra:
Jaa... sinnessjukt  :blink: :wacko:

Folk vet om hur jävlig du är på gura.. jag har fått många spår inspelade av dig genom åren nu.. och jag kan instämma om att du är löjligt jävla tight på gitarr... alla stilar, alla kategorier den bästa gitarrist jag nånsin jobbat ihop med, och förmodlingen kommer jobba ihop med.

Men det som jag även tycker är intressant, som inte många nämner.. är att du är en jävel på att mixa dina projekt också.

Alla ljud är jättetydliga, allt är helt perfekt mixat enligt mig .. du får alltid till det helt klockrent!

Vilket jag önskar jag hade den förmågan :=)

Svinbra jobbat som vanligt jonteponte

/Perrra

djonas:

--- Citat från: perrra skrivet 23.02.2008, 19:29:05 ---Jaa... sinnessjukt  :blink: :wacko:

Folk vet om hur jävlig du är på gura.. jag har fått många spår inspelade av dig genom åren nu.. och jag kan instämma om att du är löjligt jävla tight på gitarr... alla stilar, alla kategorier den bästa gitarrist jag nånsin jobbat ihop med, och förmodlingen kommer jobba ihop med.

Men det som jag även tycker är intressant, som inte många nämner.. är att du är en jävel på att mixa dina projekt också.

Alla ljud är jättetydliga, allt är helt perfekt mixat enligt mig .. du får alltid till det helt klockrent!

Vilket jag önskar jag hade den förmågan :=)

Svinbra jobbat som vanligt jonteponte

/Perrra

--- Slut citat ---
Tack Perrra för fina ord! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion