Forum > Demolåtar

CHROME: "Tomorrow" 020906

<< < (19/36) > >>

Emulator:
jag tycker sången är skitbra. Svajig kan så vara, och någon suring här och var, men jag älskar rösten. Jag tar hellre en sån här sång än nåt slätstruket.

Lite förvånad över toksågningen när jag själv tycker han e så bra :D jaja. jag pillar vidare med filerna när de kommer får vi väl se hur det blir :)

Gående baser och svängslag kan det säkert bli frågan om :)

Jajja, vi får se :)

Marruschkka:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.11.2008, 18:19:37 ---jag tycker sången är skitbra. Svajig kan så vara, och någon suring här och var, men jag älskar rösten. Jag tar hellre en sån här sång än nåt slätstruket.

Lite förvånad över toksågningen när jag själv tycker han e så bra :D jaja. jag pillar vidare med filerna när de kommer får vi väl se hur det blir :)

Gående baser och svängslag kan det säkert bli frågan om :)

Jajja, vi får se :)

--- Slut citat ---

Jag håller med dej EMU..vilken känsla..visst svajar det ibland..men jag svajar med..och diggar, en skön erfaren och kantad (av gud vet vad!), men ack så fascinerande röst här :D

Ska bli störtspännande när du fått filerna..följer detta för fullt!! ;)Med kören på detta..ojoj..jodå.

/Marr

mahan:
Thou EMU!

Budweiser or besservisser, försökte öppna den nästsista versionen innan löjtnant Bob ryckte in men den har försvunnit. Skulle varit kul att få en påminnare om hur det lät "before". Men kör en ny mix med Bobba, för nu lät det det ju "I am Bobba, where is da band" typ!

Ett skitintressant projekt, kul att du  fått utrikarna tända på nordisk art of music! :)

h.  johan

Emulator:
Hm. här finns nog senaste tomma:

www.perfectbounce.se/bbb_spaceforsax.mp3

Så får du friska upp minnet mahan :D

MArre: jag har samma känsla...men vi frå se :D kanske låter det kakka, kanske inte :D

mahan:
SKÖÖÖÖÖNT!
Lite aktivare användning av panoreringskoben i slutet kunde ge en ännu häftigare och bredare och snyggare ljudbild!
Obbnäs manskör missade detta tror jag, ångrar mig men lyfter tummarna i skyn för detta ! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion