Forum > Demolåtar

CHROME: "Tomorrow" 020906

<< < (2/36) > >>

Emulator:
Meckat lite till, så att man kan få någon aning hur det kan låta....vore kul med sista refrängen med mäktig kör kanske och bara trummor...eller någit.

Skall rådgöra med idf sen är det fri fart för alla när jag vet hur han vill ha det :)

http://www.perfectbounce.se/bbblues2.mp3

EDIT: länkade til ver versino nyss :( åtgärdat nu

Harmonica mike:
Behöver du mina sång färdigheter så är det bara att hojta till.Men snart har du väl hundra sångare på denna.. :D

Skönt lite små mollbluesigt stycke emellanåt..Diggar.

Mvh
Micael

Emulator:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.02.2008, 02:32:55 ---Behöver du mina sång färdigheter så är det bara att hojta till.Men snart har du väl hundra sångare på denna.. :D

Skönt lite små mollbluesigt stycke emellanåt..Diggar.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Vielen dank :) alltså, din basröst finns väl knappast i drivor runt ikring här :D

Skall se va herr idf planerar :)

tack ska du ha så länge!

Emulator:
Tjohopp!

Har meckat lite längre...farmförallt för att saxofon och sång skall på, kändes som det behövdes struktur. Så nu är låten full av massa refränger för att få på många ställen att köra på. och saxsnubben kan oxo sladda runt :) kortas senare....

Break o ljudbild....är väl i princip fastlagd som grundstomme. lite off som jag är har jag eg ingen aning hur långt det funkar eller ej, men som grund att sjung till bör det räcka.

vad trro ni allihop om framtiden? vilka vägar finns att gå?

Åsa/idf bistår med körarret strax, text i första inlägget. när arre e klart så tar vi upp hur vi sjunger?

OBS! väldigt rå mixmässigt....
Ny version :)

david.roennlund:
Jag tycker mycket hänger på vad din snubbe spelar in,  har ju hört hans röst förut så jag tror verkligen att detta kommer bli tipptopp :)
Ska bli spännande vad han vill lägga för saxar ....

Jag tycker redan att den är en riktig höjdarlåt, tycker om din sång.

Snygga samplingar du hittat (kanske lite mer passande än mina :lol: )

summan av kardemumman :
Vi väntar in sång/sax och ser hur det ska gås vidare utifrån det ....typ

//DAvid

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion